Windows 10 er kan geen updates plaats vinden !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb de versie 1903 Home en geen enkele van de cumulatieve updates kan uitgevoerd worden ?
Build 18362.959 64 bits besturingssysteem.
Instalatiedatum 19.08.2019;
Om eerlijk te zijn : dit alles is voor mij Latijn.
Graag verduidelijking als iemand weet wat ik moet doen om de HP Envy 4520 weer in zwart wit en kleur te laten afdrukken .
Bovendien moet ik het dubbelzijdig afdrukken kunnen verwijderen want nu is dat geen dubbellzijdig afdrukken zoals vroeger ( voor en achterkant) maar afdrukken op bladzijden met een wit blad er tussen in.
Ik word van die hele situatie hoorn dol.
Graag een oplossing
 
ik heb je bericht verplaatst omdat je eerder een vraagstelling tot het verkrijgen van hulp doet ..
eerder denk ik dat jij er goed aan doe om over te gaan naar de 2004 aangezien de 1903 effectief stop gezet word op 8/12/2020
eerder heb jij het probleem betreffende het zwart/wit afdrukken en de instelling dubbelzijdig afdrukken aangehaald ..er werd je verwezen naar een patch tuesday ..
ik zou vervolgens nog verder willen gaan betreffende het effectief verwijderen van al de software betreffende deze printer en via de HP site enkel de laatste nieuwe software op te halen .

*daarbij waarom stel jij meermaals dezelfde vraag maar telkens iets anders geformuleerd.
 
Er is al diverse keren een oplossing gesuggereerd of een weg om naar een oplossing te komen, maar je lijkt die te negeren !
Zorg dat je van 1903 naar 1909 overgaat en check daarna je probleem.
Is het er nog ga dan van 1909 ook over naar 2004 en check opnieuw...

Als je op die laatste versie aangekomen bent kan je dan op de HP website naar de meest recente driver voor je printer op zoek en die installeren. Voordien heeft dat geen zin want dan installeer je een 2004 driver op een 1903 systeem en dan werkt het zeker niet. (Overigens, waarschijnlijk is het dat wat gebeurd is zonder je tussenkomst.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan