E-mail Binnenkomende mails komen rechtstreeks in mijn prullenbak terecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn binnenkomende mails komen niet meer terecht in postvak IN maar gaan rechtstreeks naar de prullenbak. Kan ik dit zelf wijzigen?
 
Ik heb zelf niets veranderd in mijn mail. (ik zou niet weten hoe hier aan te beginnen). wat bedoel je met "mail app" (sorry ik ben leek). Bij nader toezicht is het enkel op .......@live.be en op xxxxx.xxxxxxxx@scarlet.be Ik heb nog enkele andere mailadressen, maar daar is alles o.k. Dit zijn nu wel juist mijn twee belangrijkste voor wat de live.meil betreft : ik kan geen oude inkomende mails meer lezen. Ben iki die nu definitief kwijt?
 
je gebruikt dus webmail ? en géén mail programma of app ?
zeker dat het de prullenbak is en niet de spamfolder ?
hoe heb je die beide accounts geconfigureerd staan : als IMAP of POP3 ?
 
Er moet wel iets veranderd zijn, uit zichzelf gaat een mail app geen instellingen aanpassen.
Beste PhilipV, ik denk eerder met een app zoals de standaard mail app van Windows of outlook of iets dergelijks.
 
Philip V : ik gebruik nu de webmail van Scarlet, en daar is het net hetzelfde als op mijn gewone scarlet mail.
cve : neen, er is niets veranderd. Wat beoel je met standaard mail app? of Outlook? Mijn andere mailadressen werken prima...
 
Je blijft in raadsels spreken : ...als op mijn gewone scarlet mail... we begrijpen dat je webmail gebruikt NU, maar wat is dan ineens die 'gewone scarlet mail' ?

En we bedoelen dat we moeten weten of je enkel webmail gebruikt of een programma ? En dat kan dan de standaard mail app van Windows zijn, of Outlook, of Thunderbird etc ...
 
Sorry dat ik niet duidelijk was (ben ook maar een leek))
Normaal gebruik ik Thunderbird om mijn mails te lezen en verzenden. Daar staan al mijn verschillende mailadressen in. Op twee na (degene die ik vernoemde), gaat alles o.k. Ik heb nu eens de webmail van Scarlet gebruikt (dat doe ik anders nooit) om te kijken of het daar ook het geval was. IK heb die webmail al minstens 5 jaar niet gebruikt. Ik gebruik de emailclient van Thubnderbird omdat ik dat handi vind voor al mijn adressen...
 
en daar was het ook fout voor die 2 adressen...
Dus moet je in de instellingen van die mailboxen gaan kijken wat er fout staat. Kritisch kijken en gezond verstand gebruiken en er zal je toch wel iets moeten opvallen.
 
Beste Philip V : ik ben voor de eerste keer in mijn la,ge leven gaan kijken in de instellingen van deze mailadressen. Heb alles naukeurig nagelezen, maar vind nergens iets van waar de inkomende berichten moeten terechtkomen.3 De uitgaande wel. Wat nu?
 
Ben er snel eens overgelezen. Maar uit je eerste uitleg denk ik dat je mail account gecompromiteerd zijn. Gebruik je toevallig voor die 2 accounts hetzelfde wachtwoord?
Zulke filters (-> prullenbak) worden wel eens meer toegepast wanneer ze een mailaccount overnemen.
 
Het kan geen kwaad om die wachtwoorden van die accounts al eens (grondig) aan te passen. Gewoon om dingen uit te sluiten of erger te voorkomen...
Dan nog uitzoeken welke rule verantwoordelijk is voor die verplaatsing. Meestal in te stellen in de webmail toepassing van de betreffende account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan