E-mail Binnenkomende mails komen rechtstreeks in mijn prullenbak terecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn binnenkomende mails komen niet meer terecht in postvak IN maar gaan rechtstreeks naar de prullenbak. Kan ik dit zelf wijzigen?
 
Ik heb zelf niets veranderd in mijn mail. (ik zou niet weten hoe hier aan te beginnen). wat bedoel je met "mail app" (sorry ik ben leek). Bij nader toezicht is het enkel op .......@live.be en op xxxxx.xxxxxxxx@scarlet.be Ik heb nog enkele andere mailadressen, maar daar is alles o.k. Dit zijn nu wel juist mijn twee belangrijkste voor wat de live.meil betreft : ik kan geen oude inkomende mails meer lezen. Ben iki die nu definitief kwijt?
 
je gebruikt dus webmail ? en géén mail programma of app ?
zeker dat het de prullenbak is en niet de spamfolder ?
hoe heb je die beide accounts geconfigureerd staan : als IMAP of POP3 ?
 
Er moet wel iets veranderd zijn, uit zichzelf gaat een mail app geen instellingen aanpassen.
Beste PhilipV, ik denk eerder met een app zoals de standaard mail app van Windows of outlook of iets dergelijks.
 
Philip V : ik gebruik nu de webmail van Scarlet, en daar is het net hetzelfde als op mijn gewone scarlet mail.
cve : neen, er is niets veranderd. Wat beoel je met standaard mail app? of Outlook? Mijn andere mailadressen werken prima...
 
Je blijft in raadsels spreken : ...als op mijn gewone scarlet mail... we begrijpen dat je webmail gebruikt NU, maar wat is dan ineens die 'gewone scarlet mail' ?

En we bedoelen dat we moeten weten of je enkel webmail gebruikt of een programma ? En dat kan dan de standaard mail app van Windows zijn, of Outlook, of Thunderbird etc ...
 
Sorry dat ik niet duidelijk was (ben ook maar een leek))