Status
Niet open voor verdere reacties.

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS
Mijn binnenkomende en verzonden mailtjes zijn niet meer te zien in outlook office 2016. Ze worden wel verstuurd en ontvangen en ik krijg ook een melding rechtsonder in mijn scherm gedurende enkele seconden. Tevens is er een envelopje te zien op de taakbalk. Maar dus niets te zien in "Postvak in" of "Verzonden".
De mailtjes zijn wel te vinden in het mailprogramma van Windows 10. Vreemd en heel vervelend...
 
Hallo Filip,
Kan alleen maar Essentials 2012 helemaal verwijderen. De optie om alleen Live mail te verwijderen zie ik niet na het dubbel aanklikken van Essentials...
 
Bij Programma's en onderdelen.
Klik rechts en kies voor "Een of meer Windows Essentials-programma's verwijderen.

mail.jpg
 
Als je zo een scherm krijgt waar bij staat :
Dat er een probleem is met een of meerdere Windows Essentials programma's.
Om het te herstellen probeer al je Windows Essentials programma''s te verwijderen.
En nadien terug te installeren van explore.live.com.
Dan zou ik dat maar opvolgen.
Je kan bij herinstallatie kiezen wat voor Essential programma's je wil hebben.
 
Heb Essentials verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder Live mail.
Ook Office outlook 2016 opnieuw zorgvuldig geconfigureerd.
Nu werkt het mailprogramma weer naar behoren lijkt het.
Alleen krijg ik geen geluid (had een eigen wav. geplaatst voor het standaard windowsgeluid) bij binnenkomende email. Ook niet met standaardgeluid ingeschakeld. Ik denk dat ik toch overal de juiste opties heb aangevinkt.
Tevens zie ik ook geen meldingen (banners) rechtsonder op het scherm meer bij binnenkomende email.
Maar ben al wel behoorlijk opgelucht dat de mail weer werkt.
Luc, Filip en Ranger hartelijk dank voor jullie aanwijzingen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan