Apps AirMore installeren als freeware ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Is het mogelijk om AirMore onbeperkt gratis te gebruiken als particulier ?
Het lijkt er op dat er geen freeware versie bestaat.
Ik vind ook geen 'proefversie' die men tijdig moet afzeggen.

Kan men het gratis gebruiken om af en toe foto's van een Android smartphone te kopiëren naar een Windows computer ?

Zo ja, hoe pak ik het praktisch aan ?
 
Bij mijn weten is het compleet gratis en is er enkel een betalende versie 'beschikbaar'...
Maar sedert enige tijd krijg ik het ding niet meer werkend, ook al zitten PC en smartphone duidelijk beide op mijn netwerk : zal iets met firewall te maken hebben. Moet er eens tijd voor maken om het uit te zoeken.
 
ik heb juist deze info nagelezen en blijkt echt dat AirMore toch echt wel gratis is ..
maar zet je meer dan 3 afbeeldingen tegelijk over naar je pc dan worden deze automatisch in een zip geplaatst .
men spreekt ook over de telefoonassistent die geheel gratis is van Microsoft ... het nadeel van deze is dat er geen keuze mogelijkheid aanwezig is ..
*meer info https://airmore.com/nl/fotos-van-android-naar-windows-10.html
 
Ik heb Airmore nu eens getest en het werkt prima , verbinding maken geen probleem. bij mij 192.168.0.198:2333
en inderdaad een aantal foto's geselecteerd en die werden gezipt naar de pc.
maar vind een USB kabeltje veel gemakkelijker , app maar terug verwijderd van mijn smartphone.
 
Uit eerdere ervaringen met mijn oudere Win10 PC lukte het moeilijk. Maar met mijn nieuwe Windows 11 recente PC lukt het prima met Explorer en een USB kabeltje. Ik had het eerst moeten proberen alvorens de vraag te stellen.
Maar goed, mogelijk komt de App nog te pas voor méér dan mijn betrachting onder #1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan