Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Beste helpers Microsoft 365 familie delen lukt niet, help!!
Antwoorden
5
Weergaven
573
  • Gesloten
Hoe vind ik mijn Office licentie terug?
Antwoorden
6
Weergaven
634
  • Gesloten
Ik heb juist Outlook geïnstalleerd en heb een probleem. Voor in- en uitgaande mail vraagt Outlook om een paswoord maar dat heb ik niet. Hoe kan ik...
Antwoorden
11
Weergaven
753
  • Gesloten
Om de een of andere reden gaat er steeds wat fout met het bureaublad. Ik gebruik office 365. Ik heb een desktop en een laptop. Van de een op de...
Antwoorden
2
Weergaven
551
  • Gesloten
Ik heb een site ontdekt waar ik redelijk goedkoop aan Office Pro 2019 kan komen. De totaalsom is € 9,25 bij telefonische activatie, bij...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na het verwijderen van Office Pro Plus 2010 hebben we Office Pro Plus 2019 gekocht en geïnstalleerd , bij het opstarten van Word krijgen we de...
Antwoorden
6
Weergaven
691
  • Gesloten
goede namiddag, mijn oude Acer van 9-10 jaar gaat aan de kant ,wegens meerdere problemen met updates win 10, (( was oorspronkelijk win 7 ))en...
Antwoorden
14
Weergaven
2K
  • Gesloten
In word 2016 wil ik tickets maken, in vormen voeg een rechthoek toe, in die rechthoek maak ik tekstvak, ik plaats een tekst in dit vak, daarna...
Antwoorden
5
Weergaven
628
  • Gesloten
Hoi allen, ik weet hoe ik dit deed, 25 jaren geleden, maar met ouder worden, en er niet veel meer mee te werken, vergaat dat allemaal. Okee, mijn...
Antwoorden
4
Weergaven
575
  • Gesloten
in Word heb ik tekstvak gemaakt, dit 5x gekopieerd, zo staan er 6 dezelfde tekstvakken op één blad A4, nu wil ik deze tekstvakken een nummer geven...
Antwoorden
11
Weergaven
610
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan