Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Heb office2021 op mijn pc gezet en heb volgend probleem met outlook normaal gebruik ik g mail maar heb ook nog een telenet mailadres dat in...
Antwoorden
9
Weergaven
308
  • Gesloten
Outlook heeft onverwacht een App Zoekbalk boven de berichtenlijst Betreft : Outlook 2021 Outlook 2019 Outlook 2016 PROBLEEM Na het bijwerken...
Antwoorden
0
Weergaven
357
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe PC aangeschaft en ik kon op deze probleemloos Microsoft Office 365 zetten (eigen abonnement). Alles werd probleemloos uit de...
Antwoorden
6
Weergaven
354
  • Gesloten
Ik gebruik door omstandigheden (o.a. dit forum, vrijwilligerswerk, etc..) nogal wat verschillende PC's en laptops. Maar mails opvolgen is voor mij...
Antwoorden
16
Weergaven
663
  • Gesloten
Hall, na een crash van office ben ik mijn agenda in Outlook volledig kwijt, bestand is niet meer terug te vinden op de Windows10 pc. Echter de...
Antwoorden
5
Weergaven
449
  • Gesloten
Ik probeer (zonder enig succes) de agenda op PC 'A' te delen met de agenda op PC 'B'. Gegevens: Op PC 'A' zijn windows 11 en office 365...
Antwoorden
11
Weergaven
591
  • Gesloten
Verleden week had een crash met outlook 2010 en wilde het het pst-bestand niet meer lezen. Er werd een nieuw pst bestand aanmaakt en ik kreeg alle...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste, kreeg van Telenet 2de bericht, om mijn outlook beter te beveiligen door SSL/TLS aan te vinken maar kan dat niet vinden onder...
Antwoorden
37
Weergaven
3K
  • Gesloten
Indien ik een document en of jpeg wil scannen en deze rechtstreeks wil doormailen via de draadloze printer als PDF of JPEG naar een geadresseerde...
Antwoorden
13
Weergaven
815
  • Gesloten
Telkens ik Outlook 2019 start loopt de mailbox vast. Enig idee wat er mis is en hoe kan ik deze opstarten in de veilige modus a.u.b.? Groeten...
Antwoorden
1
Weergaven
453
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan