Ik gebruik door omstandigheden (o.a. dit forum, vrijwilligerswerk, etc..) nogal wat verschillende PC's en laptops.
Maar mails opvolgen is voor mij een must waar ik ook mee aan het werken ben.
Ik ben een Office 2019 gebruiker, inclusief Outlook (desktop app), geen online.
In mijn hoofd-PC heb ik in totaal 9 mailaccounts gedefinieerd.
Vraag : is er een mogelijkheid om dit "profiel" te copiëren en te verplaatsen naar een andere PC waarbij na opstart van Outlook ook daar alle mails staan ? Want alle accounts zijn als IMAP gedefinieerd, uiteraard !
In het andere geval moet ik elk van die accounts toevoegen op elk van die PC's ... doenbaar maar als het anders en vlotter kan ...
Iemand ervaring hiermee of kennis hieromtrent ?
Maar mails opvolgen is voor mij een must waar ik ook mee aan het werken ben.
Ik ben een Office 2019 gebruiker, inclusief Outlook (desktop app), geen online.
In mijn hoofd-PC heb ik in totaal 9 mailaccounts gedefinieerd.
Vraag : is er een mogelijkheid om dit "profiel" te copiëren en te verplaatsen naar een andere PC waarbij na opstart van Outlook ook daar alle mails staan ? Want alle accounts zijn als IMAP gedefinieerd, uiteraard !
In het andere geval moet ik elk van die accounts toevoegen op elk van die PC's ... doenbaar maar als het anders en vlotter kan ...
Iemand ervaring hiermee of kennis hieromtrent ?