Office account microsoft office

Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Mijn dochter heeft paar schoollicenties van office en mijn schoonvader maakt nu gebruik van deze.Hij kan echter al haar word en excel documenten zien.Iemand idee hoe men dit kan uitschakelen.
 
Voor een word document:
Start Word. Open het bestand dat u wilt beveiligen of maak een nieuw document via Leeg document. Klik op het menu Bestand. Klik op Info. Klik op Document beveiligen. Klik op Versleutelen met wachtwoord. Typ uw wachtwoord. Klik op OK. Typ nogmaals uw wachtwoord en klik op OK. Het document is beveiligd tegen ongewenste inzage.
 
Voor een word document:
Start Word. Open het bestand dat u wilt beveiligen of maak een nieuw document via Leeg document. Klik op het menu Bestand. Klik op Info. Klik op Document beveiligen. Klik op Versleutelen met wachtwoord. Typ uw wachtwoord. Klik op OK. Typ nogmaals uw wachtwoord en klik op OK. Het document is beveiligd tegen ongewenste inzage.
Is niet echt de bedoeling hier...
 
Je kan eventueel wel Office installeren zonder Onedrive. Dan ga je volgens mij die documenten ook nietmeer zien, of bereikbaar zijn. Om enkel de applicaties te gebruiken, ga je die online storage niet echt nodig hebben.
Alleen is het niet zo eenvouidig om dat te bekomen. Je moet een XML file maken waar je die opties in meegeeft. Daarna de setup starten met parameter om die xml mee te geven.

Dit is een tool van MS zelf om die xml te bouwen. Heb hem zelf nog niet gebruikt. Enkel nog maar manueel gebouwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan