Wekelijks word door iemand een SAP dumpfile in excel aangeleverd.
Hierin staan parameters van dossiers met o.a. een start en einddatum.
Momenteel worden deze handmatig naar een andere excel blad gezet (omdat daar extra velden zijn voorzien met extra informatie...)
Hoe kan je dit automatiseren...
Dus in één excel op tabblad 1 de recentste SAPdumpfile zetten en dat deze dan automatisch een 2e tabblad aanvult...
Gegevens die reeds in de lijst staan zouden dan geüpt moeten worden (nieuwe start en einddatum bvb) en nieuwe gegevens aangevuld worden zonder dat mijn 'eigen" extra velden...
Weet iemand welke functie je daarvoor moet gebruiken of hoe je dit het beste kan aanpakken) ?
voorbeelden beschikbaar op een website?
BTW: ik heb ook Kutools for ecell, wat extra functies bevat. ( weet alleen niet welke funcite daarvoor geschikt is)
Hierin staan parameters van dossiers met o.a. een start en einddatum.
Momenteel worden deze handmatig naar een andere excel blad gezet (omdat daar extra velden zijn voorzien met extra informatie...)
Hoe kan je dit automatiseren...
Dus in één excel op tabblad 1 de recentste SAPdumpfile zetten en dat deze dan automatisch een 2e tabblad aanvult...
Gegevens die reeds in de lijst staan zouden dan geüpt moeten worden (nieuwe start en einddatum bvb) en nieuwe gegevens aangevuld worden zonder dat mijn 'eigen" extra velden...
Weet iemand welke functie je daarvoor moet gebruiken of hoe je dit het beste kan aanpakken) ?
voorbeelden beschikbaar op een website?
BTW: ik heb ook Kutools for ecell, wat extra functies bevat. ( weet alleen niet welke funcite daarvoor geschikt is)