Teams Microsoft Teams

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi
sinds 2 mei heb ik een update gehad van Microsoft Teams (versienummer heb ik voor de moment niet bij de hand). Daarbij heb ik gemerkt dat de lay-out is veranderd bij "bestanden" ik nu volgende tabs zie "Start", "Mijn bestanden", "Downloads", "Gedeeld". Vroeger zag ik direct wanneer ik toegang had tot dat kanaal dat er een document bij dat kanaal werd geüpload. Nu zie ik sommige van deze bestanden nergens meer staan bij "Bestanden". Ik zou verwachten dat bv. het bestand "updates" bij het tabblad "start" zou moeten staan. Maar nergens vind ik dit terug ondanks dat ik dus toegang heb tot dit kanaal. Bij "start" zie ik wel andere bestanden staan, maar kan deze niet altijd meer "downloaden", enkel nog via teams zelf raadpleegbaar. Langs de éné kant is dit waarschijnlijk de bedoeling zodat je samen met anderen tegelijkertijd in hetzelfde bestand kunt werken, maar af en toe is het handig om dit te kunnen downloaden. Maar dit is maar een kleine kwestie. Mijn grootste probleem is dat ik niet meer zie welke bestanden zijn toegevoegd. Ik moet dan telkens elk kanaal aflopen om te zien welk bestand geüpdate is geweest. Heeft er nog iemand dit probleem? Bedankt alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan