Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Ik word om de oren geslagen met goedkope aanbiedingen voor o.a. Office2019 : € 20,00 is geen uitzondering. Heeft iemand hier ervaring mee ...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Heb plots volgende fout: Verschillende documenten, zowel op bureaublad als in de verkenner, geopend en bewerkt. Dit doe ik dagelijks...
Antwoorden
17
Weergaven
3K
  • Gesloten
Wanneer ik een flyer wil maken ga ik als volg te werk: open word> nieuwe document schrijf de tekst voeg aangepast afbeeldingen of pictogrammen...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik wil een powerpoint presentatie automatisch laten starten, direct na het openen van pc. Win 10 ; office 2016 Hoe pak ik dit aan?
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik gebruik door omstandigheden (o.a. dit forum, vrijwilligerswerk, etc..) nogal wat verschillende PC's en laptops. Maar mails opvolgen is voor mij...
Antwoorden
16
Weergaven
680
  • Gesloten
Beste, Ik heb office 365 betaald en gedownload. Ik krijg dit echter niet geïnstalleerd. Er stond een niet officiële versie van office op die...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik krijg een met ZIP ingepakt Word-document teogzonden. Ik heb geen ZIP (meer) maar WINRAR. Ik kan die file echter op geen enkele manier openen...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
  • Gesloten
Eerst en vooral aan iedereen een gezond en voorspoedig nieuwjaar 2022. Nu mijn vraag is het mogelijk om een eigen woordenboek te maken en hoe? De...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
  • Gesloten
Mijn rasterlijnen in excel zijn niet meer zichtbaar terwijl deze aangevinkt is.Iemand idee
Antwoorden
15
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Ik heb volgend probleem: bij Power point die ik krijg hoor ik soms de muziek en andere keren niet. Wanneer ik een power point verstuur...
Antwoorden
15
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan