Office Office 2019 licenties aankopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik word om de oren geslagen met goedkope aanbiedingen voor o.a. Office2019 : € 20,00 is geen uitzondering. Heeft iemand hier ervaring mee ? Positief of negatief ? Is het betrouwbaar ?
Alvast bedankt voor de feedback.
Willem
 
en omgekeerd ... koop je iets via een NL-webshop dan is het vaker wel dan niet een directe zending uit China, ingepakt in dat typische gefrommelde witte plastiek met zwarte binnenkant. En dat kan dan inderdaad wéééééken duren.
 
In dit geval valt er niets te sturen... enkel een download/licentie - code. Dat valt dan nog mee...
De grootste bekommernis bij AliExpress is niet zozeer de leveringsduur overigens - dat fluctueert nogal en dat neem je (denk ik) er graag bij.
Het is eerder de onberekenbare kwaliteit / beschadigingen / defecte toestellen / foute leveringen etc....

Maar nog eens : hier dus geen punt - je code werkt of werkt niet ...
 
Ik word om de oren geslagen met goedkope aanbiedingen voor o.a. Office2019 : € 20,00 is geen uitzondering. Heeft iemand hier ervaring mee ? Positief of negatief ? Is het betrouwbaar ?
Alvast bedankt voor de feedback.
Willem
Hallo Willem,
ik heb hier idd ervaring mee, Office 2016 gekocht in 2018 bij Varsio voor € 36,99. Je ontvangt dan een licentie, je download de software vanaf Microsoft en Microsoft vraagt op een moment om de licentie en die typ je dan in. Varsio had een goede uitleg erbij gegeven. Het is alleen zo dat het voor je huidige pc of laptop is dus wanneer je een nieuwe pc of laptop koopt is de licentie verlopen. Ik zelf heb pas een schone installatie van mijn Windows 10 gedaan en kon de software gewoon weer opnieuw installeren en gebruiken.
Greet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan