Opgelost office 365 betaald, krijg het niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb office 365 betaald en gedownload.
Ik krijg dit echter niet geïnstalleerd.
Er stond een niet officiële versie van office op die niet goed werkte.
Nu komt er steeds een melding bij het openen van outlook of Excel dat de product code niet kon geactiveerd worden.
Product code kan ik nergens vinden.

Ik kan wel op outlook en Excel online of is dat enkel online die office 365 personal ?

Alvast bedankt voor de hulp,
Snifferke
 
heb je eerst alles betreffende de niet officiële versie verwijderd of niet soms .. en welke versie was deze dan !
je heb de Office 365 aangekocht .. van waar dan aangezien je vermeld dat je de productcode nergens vind ..
zelf gebruik ik geen Microsoft Office maar ik veronderstel dat jij deze Office365 ook heb geregisteerd bij Microsoft zodoende dien jij je licentie daar in je account te vinden .

*de Office 365 is niet aan te kopen door een éénmalige aankoop te doen .. deze dient jaarlijks aangekocht of verlengt te worden .
enkel de Office 2016 - 2019 zijn aan te kopen door een éénmalige aankoop som !
de Office 365 family is 99€/jaar of 10€/maand
de Office 365 personal is 69€/jaar of 7€/maand

bron
 
Ik weet dat het geen eenmalige aankoop is. Maar heb die nu recent gedaan voor 69€
Toen ik wou opstarten kreeg ik de melding dat ik de oude versie moest verwijderen wat ik dan ook gedaan heb.
Als ik dan opnieuw Outlookof excel open krijg ik steeds de melding dat de productcode moet ingevuld worden.
 
Een account toevoegen aan Microsoft Authenticator
Open de Microsoft Authenticator-app op uw telefoon.
Tik op + > Werk- of schoolaccount.
Gebruik uw telefoon om het QR-kader op het scherm van uw computer te scannen. ...
Uw account zal automatisch aan de app worden toegevoegd en er wordt een 6-cijferige code weergegeven.
this via deze qr code dat het activeren dient te gebeuren en tevens word deze office dan aan je Microsoft account gekoppeld
 
Een account toevoegen aan Microsoft Authenticator
Open de Microsoft Authenticator-app op uw telefoon.
Tik op + > Werk- of schoolaccount.
Gebruik uw telefoon om het QR-kader op het scherm van uw computer te scannen. ...
Uw account zal automatisch aan de app worden toegevoegd en er wordt een 6-cijferige code weergegeven.
this via deze qr code dat het activeren dient te gebeuren en tevens word deze office dan aan je Microsoft account gekoppeld
heb dit geprobeerd en krijg als melding : de qr code bevat niet de juiste url geef de informatie handmatig op. en dan lukt het me verder weer niet meer. Ben radeloos. had gehoopt om dit zelf te kunnen, maar niets blijkt minder waar. Waarschijnlijk weer 69 € in de vuilbak en t werkt nog niet.
 
Ik heb zo een vermoeden dat die office 365 enkel online is ????
Ik kan online mijn mails lezen, een excel of word document openen.
Kan het ook fysiek met de programma's op de laptop zelf of enkel online ?
 
ik gebruik geen Office van Microsoft ... heb jij deze elders aangekocht of rechtstreeks bij Microsoft zelf ..
denkelijk dien jij de verkoper er op aan te spreken dat jij problemen ondervind met het activeren ...
als je de QR code inleest dan zou je een 6 cijferige code moeten zien en deze dien je te gebruiken ter activatie ..
heb jij deze Office ook geregistreerd bij Microsoft ( hier werd je eerder al op gewezen )..indien zo kun je Microsoft contacteren ..
*verder kan ik u niets meer meedelen laat staan helpen !
 
ik gebruik geen Office van Microsoft ... heb jij deze elders aangekocht of rechtstreeks bij Microsoft zelf ..
denkelijk dien jij de verkoper er op aan te spreken dat jij problemen ondervind met het activeren ...
als je de QR code inleest dan zou je een 6 cijferige code moeten zien en deze dien je te gebruiken ter activatie ..
heb jij deze Office ook geregistreerd bij Microsoft ( hier werd je eerder al op gewezen )..indien zo kun je Microsoft contacteren ..
*verder kan ik u niets meer meedelen laat staan helpen !
ik kan toch maar zeggen dat het mij niet lukt om dit te registreren / activeren ? ok, ik werd daar al op gewezen, maar als het je niet lukt stopt het toch ?
 
waar heb jij deze aangekocht !
contacteer hen eens en leg je probleem aan hen voor ..
heb jij deze echter aangekocht via een louche online verkoper dan vrees ik er echter voor want de termijn van zulke QR code's zijn dan maar beperkt houdbaar ..ik heb al zulke site's gezien waar duidelijk vermeld word dat de activatie binnen de 3 dagen na aankoop dient te gebeuren anders vervalt deze gewoon !
 
ik zie nu ook hier dat ik ook hier Exel kan starten maar dit vermits ik me aanmeld met mijn Microsoft account ...
via Exel zie ik dan in het linker menu snelkoppelingen naar word , powerpoint , one note , to do enz ..
deze zijn gratis te gebruiken maar wil je meer kunnen doen tracht men u/mij over te halen om de premium te gebruiken vermits men op deze een abo neemt of per maand of per jaar..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan