E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
hallo, mijn probleem is dat ik geen enkel zip-bestand kan versturen per email. niet in outlook(2010) en niet in thunderbird. ik krijg onmiddellijk...
Antwoorden
42
Weergaven
4K
  • Gesloten
Mijn schoonvader heeft een proximus mail. Hij heeft problemen met het verzenden en ontvangen van mail. Omdat hij echt niet handig is en online...
Antwoorden
41
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik wou graag het gratis programma Mailstore Home gebruiken om mijn mailbox bij Google in backup te nemen. Wanneer mijn e-mailadres opgeef moet ik...
Antwoorden
24
Weergaven
3K
  • Gesloten
  • Opgelost
Dit probleem is heel eigenaardig en heb ik nooit eerder meegemaakt. Ik heb getracht oplossing te vinden op de engelsetalige (US) en het...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik gebruik Firefox als emailclient. DE laatste tijd krijg ik veel mails binnen van verzenders waar ik geen enkele band mee heb. Kan ik op de een...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Zondag teruggekeerd uit vakantie, Windows Live Mail opgestart en kreeg op scherm dat "er geen mails konden ontvangen noch verzonden worden". Fout...
Antwoorden
12
Weergaven
998
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste vrienden, voor onze vereniging heb ik een word document opgemaakt. Ik wil deze versturen naar alle emailadressen via mail merge in microsoft...
Antwoorden
8
Weergaven
841
  • Gesloten
  • Opgelost
Sedert ik windows 10 gebruik, maak ik gebruik van het mailprogramma MAIL. Kan ik een groep maken in dit programma? Ik moet dikwijls dezelfde mail...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik heb office 2021 en sinds gisteren kan outlook niet meer worden geopend iets met het niet kunnen verbinden met microsoft exchange0 ik zie dat...
Antwoorden
6
Weergaven
560
  • Gesloten
Heb je vragen, aanvullingen, opmerkingen bij het gesloten artikel ...
Antwoorden
5
Weergaven
664
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan