Zondag teruggekeerd uit vakantie, Windows Live Mail opgestart en kreeg op scherm dat "er geen mails konden ontvangen noch verzonden worden". Fout: 0x80070070.
Er was inderdaad (veel) te weinig ruimte op de C
artitie (slechts een 250 MB), doch op de andere partities bleven nog ruim 25 Gb over. Met MiniTool Partition Manager 11 Gb overgezet naar C:. Opnieuw opgestart en WLM meldde dat de database herwerkt werd. Bij een herstart van Live Mail bleek plotseling mijn Telenet account totaal verdwenen terwijl het oude Belgacom nog altijd mails binnenhaalde !? Het (automatisch) herstelpunt dd. 18 augustus voerde ik tot 2 x toe uit, doch die sprak van een 'onbekende fout' en ik stond nog even ver.
Ik heb ondertussen al met Telenet gemaild, doch ik vrees uit die hoek niet al te veel respons te krijgen omdat op mijn 2de laptop het telenet account nog steeds werkt, zij het dat ik die slechts sporadisch gebruik en waarop dus maar een fractie van al mijn mails staat.
Is er een mogelijkheid om dit account terug op deze laptop te activeren en vooral hoe raak ik opnieuw aan dit mailarchief ?
Een dikke merci bij voorbaat
Camiel
Er was inderdaad (veel) te weinig ruimte op de C

Ik heb ondertussen al met Telenet gemaild, doch ik vrees uit die hoek niet al te veel respons te krijgen omdat op mijn 2de laptop het telenet account nog steeds werkt, zij het dat ik die slechts sporadisch gebruik en waarop dus maar een fractie van al mijn mails staat.
Is er een mogelijkheid om dit account terug op deze laptop te activeren en vooral hoe raak ik opnieuw aan dit mailarchief ?
Een dikke merci bij voorbaat
Camiel