Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wivy had een foto gemaakt van zijn computerscherm met een smartphone of met een digitale camera.Ik had nog een vraagje voor Wivy hoe krijg ik dat voor mekaar om zoals jij het uitrol menu vast te leggen
Gemakkelijk met schermknipsel , zit gewoon in windows 10, en je kan direct snijden naar keuze.Wivy had een foto gemaakt van zijn computerscherm met een smartphone of met een digitale camera.
Ik doe dat gewoon met de Print Screen toets. Ik klik met de rechtermuisknop op de taakbalk; het menu verschijnt; ik druk op Print Screen. De afbeelding staat dan op het klembord van Windows. Open een fotobewerker, bijvoorbeeld Paint. Klik in Paint op Plakken; snijd de foto naar wens bij en sla hem op.
Zelf gebruik ik Ashampoo Snap 11. Dat programma opent vanzelf wanneer ik op de Print Screen toets gedrukt heb. En in de eigen bewerker van Ashampoo Snap kan ik dan de afbeelding bijsnijden of er commentaar bij typen enz.