Windows 11 De Widges knop op de taakbalk is niet (meer) actief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen, de Widges knop op de taakbalk is niet (meer) actief en ook door mij niet meer actief te krijgen. Alle instellingen hiervoor staan volgens mij goed, maar ik krijg hem niet meer actief. Wie kan s.v.p. helpen. Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen

@truus22 In alle eerlijkheid : je mist NIETS !
Er zijn andere en véél betere nieuwsbronnen dan dit flauwe, onnozele en vooral door reclame vervuilde onderdeel van Windows.

Vergeet die handel - mijn enig advies.

Gisteren Win 11 op een laptop geïnstalleerd, verse installatie, Microsoft account aangemaakt, Chrome geïnstalleerd, alles werkt enkel de widgets werken niet, als ik erop klik komt er een blanco venster te voorschijn en draait de zandloper, al eens de voorstelde oplossingen geprobeerd, werkt niet. Is niet mijn pc als er geen oplossing is zal ik ze maar uitzetten.

Net even naar de versie gezien, en deze was nog de 23H2, nochtans volgens Microsoft de nieuwste versie bij installatie, dus niet, is nu bezig met 24H2 te downloaden misschien werken de widgets dan wel, we zullen zien.

En zeker dat ze actief staan ?

1737559259201.png

In mijn PC staat die onzin af !

Nog ter info, had alle mogelijke zaken reeds gecheckt en alles was geïnstalleerd en aangezet, toch eigenaardig bij een volledige nieuwe installatie dat dit niet werkte, en dat je bij installatie via Microsoft de allernieuwste versie krijgt, wat dus niet het geval was.
Mag dus inderdaad een slotje op en iedereen bedankt om te helpen meedenken voor een oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan