Windows 10 taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Mijn taakbalk is verdwenen in windows 10 ook niet als ik volledig naar onder schuif.
Op Windows 11 weet ik dit te bedienen
ik heb al gezocht op internet maar vind het niet
iemand een tip
thanks
tot later
groetjes,


ik zal deze morgen eens proberen:
ed
 
Laatst bewerkt:
stel k heb de nieuwe taak gevonden zoals aardbei dit toont en hij zegt je scrolt naar explorer en dan zegt hij klik op openen, maar wat schijf ik in de create a new task??

Of je opent taakbeheer\file\nieuwe taak uitvoeren en typt: explorer + enter
In dat veld "create new task" type je dus: explorer + enter
Of rechtsklikken op start cmd of powershell open en daar explorer + enter
Maar of dat probleem zal oplossen...?

Heb je wel normaal bureaublad met pictogrammen? Eventueel screenshot van het ganse bureaublad?
 
Laatst bewerkt:
@mdc1756 Hier een beeleke waar je explorer moet typen in taakbeheer, wel in 't Engels maar staat in NL versie op dezelfde plaats:
(Starten kan met ctrl+alt+del dan taakbeheer kiezen)
Rechts ervan hoe PowerShell openen waarin je dan ook weer "explorer" typt (uiteraard zonder "" ) + enter

Taskmanager run or open Powershell_CROP.png


Of je dat nu via taakbeheer of PowerShell of... doet maakt niet uit, het resultaat is hetzelfde, explorer is explorer.

Nogmaals: Heb je verder wel een normaal bureaublad met pictogrammen? Kan je die openen?
Een screenshot? Mag blurred zijn zodat we niks kunnen lezen, is maar om een idee te krijgen hoe het er verder uitziet.
(Als explorer niet werkt krijg je normaal gezien ook geen icoontjes op je bureablad maar gezien je 't niet blijkt te vinden in taakbeheer... reden ik het eens wil zien.)
 
de rest van het bureaublad is normaal, hij kan ook zijn programma's gebruiken, helemaal rechts staat ook nog de datum, wifi, geluid, NLD, en en pijltje naar boven waar ook nog programma's staan,
ik zal straks eens zien of hij thuis is en proberen een foto te nemen en in paint te zetten
maar als je explorer intypt open je dan niet gewoon windows verkenner, ik weet het niet hoor?
 
ik heb dat na een update ook voor gehad

ik heb via ctrl + alt +delete gedaan dan taakbeheer , daarna op nieuwe taak uitvoeren, dan klik je op Bladeren
ga dan naar Windows map, dan klik je op het bestand exploren en dan op openen ( let op je komt eerst in de systeem32 map hier moet je niet zijn! )

bij mij is dan de taakbalk terug gekomen

Bekijk bijlage 254724
vergeet deze post een vergissing van mijn geheugen

1708542633965.png

vergeet deze post, een vergissing van mijn geheugen, sorry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan