Windows 10 widget taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn widget met weerbericht en nieuwsoverzicht is verdwenen uit taakbalk kan iemand mij helpen om die terug te zetten
Ik dank bij voor baat
Lowie12
 
Oplossing
Ik had nog een vraagje voor Wivy hoe krijg ik dat voor mekaar om zoals jij het uitrol menu vast te leggen
Wivy had een foto gemaakt van zijn computerscherm met een smartphone of met een digitale camera.
Ik doe dat gewoon met de Print Screen toets. Ik klik met de rechtermuisknop op de taakbalk; het menu verschijnt; ik druk op Print Screen. De afbeelding staat dan op het klembord van Windows. Open een fotobewerker, bijvoorbeeld Paint. Klik in Paint op Plakken; snijd de foto naar wens bij en sla hem op.
Zelf gebruik ik Ashampoo Snap 11. Dat programma opent vanzelf wanneer ik op de Print Screen toets gedrukt heb. En in de eigen bewerker van Ashampoo Snap kan ik dan de afbeelding bijsnijden of er commentaar bij typen enz.
1622555035808.png
dus toch wel 21H1 idd... nu ben ik even gaan kijken en ik constateer dat ook op een toestel hier. Ben echter toch niet geinteresseerd in die dingen, maar toch onverklaarbaar...
 
Beste mensen ik heb het terug in orde gekregen door onderdelen update windows10 versie 21H1 te updaten ik wil jullie zeker bedanken voor het helpen
Ik had nog een vraagje voor Wivy hoe krijg ik dat voor mekaar om zoals jij het uitrol menu vast te leggen ,
Ik dank bij voor baat Lowie12
 
Een update van een update ? Bedoel je daarmee dat je 'onderdelen update' naar 21H1 gewoon terug hebt uitgevoerd ?
Ook al had je die al ... en zo een soort 'reparatie' zou bekomen hebben ?
 
Ik had het gedaan om te proberen de widget terug te halen Philip V misschien weet jij hier een antwoord op als ik met rechts op de taakbalk klik krijg je een zwart uitrol menu is daar een mogelijkheid om dit uitrolmenu bijvoorbeeld naar iemand te sturen voor eventueel uitleg ik ben al aan het zoeken geweest maar ik kan nergens iets vinden Ik dank bij voor baat Lowie12
 
Ik had nog een vraagje voor Wivy hoe krijg ik dat voor mekaar om zoals jij het uitrol menu vast te leggen
Wivy had een foto gemaakt van zijn computerscherm met een smartphone of met een digitale camera.
Ik doe dat gewoon met de Print Screen toets. Ik klik met de rechtermuisknop op de taakbalk; het menu verschijnt; ik druk op Print Screen. De afbeelding staat dan op het klembord van Windows. Open een fotobewerker, bijvoorbeeld Paint. Klik in Paint op Plakken; snijd de foto naar wens bij en sla hem op.
Zelf gebruik ik Ashampoo Snap 11. Dat programma opent vanzelf wanneer ik op de Print Screen toets gedrukt heb. En in de eigen bewerker van Ashampoo Snap kan ik dan de afbeelding bijsnijden of er commentaar bij typen enz.
1622555035808.png
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan