Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dit ligt dan waarschijnlijk bij Belgacom dat ze u nog niet de verbinding voluit hebben open gezet ....richting Scarlet ...met de bedoeling dat je Scarlet weer moet contacteren omwille van een slechte verbinding ...
deze gaan dan weer contact moeten opnemen met Belgacom ... ( snap je het plaatje )
dit ligt dan waarschijnlijk bij Belgacom dat ze u nog niet de verbinding voluit hebben open gezet ....richting Scarlet ...met de bedoeling dat je Scarlet weer moet contacteren omwille van een slechte verbinding ...
deze gaan dan weer contact moeten opnemen met Belgacom ... ( snap je het plaatje )
Dit is het dossiernr xxxxxxxxxxxx. Normaliter word een dossier binnen 48 uur afgehandeld. U krijgt een bericht, meestal in de vorm van een sms, als het probleem is opgelost.
Dit is het dossiernr xxxxxxxxxxxx. Normaliter word een dossier binnen 48 uur afgehandeld. U krijgt een bericht, meestal in de vorm van een sms, als het probleem is opgelost.
geen sms direkt trug na chat ivan bellen moet niet zijn de zelfde klojos weet er alles van een dom wijf('sorry voor uitspraak) dat zegde je modem staat aan en hij lag naast mij bij een vriend lol echt waar duurt lang voor ze geloven
jaja Luc na 3 weken en bijna nam ik VDLS he...mms bij Ivan zelfde probleem als ik medewerker ergers kabel uitgetrokken in cabine loooooool allez tis nie om te lachen hoor
en Ivan comptencatie vragen hoor
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.