Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
we zullen eens vanaf 20 fullebak downloaden hee
Ik ga er veel in wacht rij zetten
het is VDSLals scarlet een inbelverbinding is? Hewel deze trekt op niets want je betaald per minuut en dit zolang je op internet zit.Kan hoog oplopen
heb daar vroeger meegewerkt :shame:
kan nu veranderd zijn maar vroeger was dat zo dat scarlet een internetverbinding had.je moest je naam en wachtwoord intypen en dit telkens en dan ging de lijn over en je had verbinding.zoals een telefoonhet is VDSL
kan nu veranderd zijn maar vroeger was dat zo dat scarlet een internetverbinding had.je moest je naam en wachtwoord intypen en dit telkens en dan ging de lijn over en je had verbinding.zoals een telefoon
het is inderdaad geen inbelverbinding meer, adsl wordt stilaan gesloopt en wordt vdsl, ook voor olo's zoals dommel, edpnet, mobistar, ....Dat is een klassieke dial-up verbinding mbv een modem... Je betaalde toen inderdaad per minuut. Maar dat is heel lang geleden! Tijden zijn verandert ondertussen. Gelukkig maar.
Je hebt wel nog steeds een username en password nodig, maar je router/modem handeld dit nu allemaal netjes af.
ga er voorlopig slotje op zetten als ik mijn mening kan geven gaat dit weer open.