N
navarro
Gast
dit klopt iddScarlet is opgekocht door BGC, maar ik merk dat Scarlet nog zeer veel autonomie heeft eigenlijk.
Ze hebben nog steeds hun eigen netwerksegmenten etc. In één van de grootste datacenters van Brussel hebben die bijvoorbeeld nog steeds hun "eigen" stekje... Netjes appart lijnen; BGC, Telenet, Scarlet, ...
Ook administratief werken die nog redelijk losjes en niet zoals BGC doet; dure administratieve kosten, alles per fax bevestigen, lang wachten, ... Gewoon een mailtje en gaan. Natuurlijk dikwijls met de nodige nonchalance aan hun kant erbij. Dus nog 3 mailtjes achterna sturen om het goed in orde te krijgen wat je originele vraag was omdat ze het niet goed gedaan hebben. Want een simpele vraag correct afhandelen is daar soms nogal moeillijk. Ik denk soms dat ze daar niet goed kunnen lezen of alles op wegwerp papiertjes schrijven met de gekende gevolgen...
heb 3 maanden gratis was promo nog maand erbij door de problemen nog 30€ kredietnota....maar normaal moet ik wel 5€ betalen omdat ik geen BGC lijn heb per maand is niet in promo in begrepen..
al 2 maanden geen factuur..hoe gaat dit weer aflopen....