Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al een aantal mensen uit de vriendenkring weten vertrekken bij Telenet richting Belgacom, maar na enige tijd waren ze allen stuk voor stuk dolblij dat ze bij weer terug bij Telenet waren.
 
Ik heb al een aantal mensen uit de vriendenkring weten vertrekken bij Telenet richting Belgacom, maar na enige tijd waren ze allen stuk voor stuk dolblij dat ze bij weer terug bij Telenet waren.

Zo is dat inderdaad.
 
Kost minder voor heel paket en freefone bij genomen 5 € per maand, ook moet je geen kabel meer betalen omdat het belgacom tv is met 74 zenders.
 
is het een doe het zelf pakket of komen ze deze installeren... (heb zojuist de site van scarlet bezocht en er is dus een tijdelijke promotie van 100€ korting op éénmalige kosten ...
hier bedoelt men dus dat je 100€ korting krijgt op de installatie kosten ...
maar zoals je kan zien in de afbeelding tellen ze deze er wel bij ....!
Ashampoo_Snap_2013.08.09_11h42m57s_001_.jpg in feite hadden ze er beter bij gezet dat de installatie gratis is .
men dient dus over een telefoon lijn te beschikken

**je dient zelf het telenet abbo aangetekent op te zeggen ...
 
Nee is scarlet One dat ik genomen heb.

9-08-2013 12-05-40.jpg

Ze komen de 20 ste zelf langs
 
ben benieuwd of ge tevreden zal zijn? snelheid bv. ?
 
Laatst bewerkt:
daar ben ik ook benieuwd naar of Tuts tevreden zal zijn over de snelheid .... als hij ons dit wilt meedelen achter af ...
ook ik vind 70€ te betalen aan Telenet in de maand veel ...als het ook voor minder kan .
 
daluren.pngTelenet Whop Priis.png

+ 8.20 voor Digicorder = 61,45 euro
Is wel met limiet van 100 GB
Maar bij dit abonnement bestaat nog altijd nachtsurfen.
Nachtsurfen betekent dat het verkeer, dat je gebruikt tussen 12 uur 's nachts en 10 uur 's morgens, slechts voor de helft meetelt. Als je tussen deze uren bijvoorbeeld 2 MB verzendt- of ontvangt, zal deze slechts voor 1 MB gemeten worden op de Telemeter.
http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-nachtsurfen
Dit heb ik al gecontroleerd door een MKV te downloaden van rond de 9 GB
 
zo als je weet heb ik Scarlet.nu werkt internet goed!maar als er problemen zijn voor ze je geloven dat het probleem bij hun ligt das andere koek!!!ze bellen me dikwijls om alles bij hun te nemen twijfel ook schilt me 7€ per maand goedkoper!maar dan weer al die kabals overal pfffff!
onbeperkt limiet is ook niet waar!dat verteld me man BGC als die probleem hier kwam oplossen!als je echt boven de 100Gb gaat krijg je een verwitteging en word je het oog gehouden verteld die
 
Laatst bewerkt:
als je echt boven de 100Gb gaat krijg je een verwitteging en word je het oog gehouden vertel die

En wat denk je , dat dit bij Telenet ook zo niet is. Lees eens de kleine lettertjes hun algemene voorwaarden i.v.m. onbeperkt limiet.
 
En wat denk je , dat dit bij Telenet ook zo niet is. Lees eens de kleine lettertjes hun algemene voorwaarden i.v.m. onbeperkt limiet.
ja idd vergeten te melden is overal zo allez volgens die tech van BGC
zou wel niet mogen he Swake is mensen misleiden valse reclame enzo verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan