Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
daar kan ik je niet verder met helpen want heb geen tv van hun......je moet wel inloggen he in je bbox maar dat weet je wel zekerOp de modem staat een lampje met @ bij dit wil zeggen dat je verbinding hebt deze gaat altijd uit na paar min, de tv blijf werken.
echt waar laat ze niet los...je hebt wel alles gelezen van mij denk ik succes IvanIk zit op de chat met hun en ze gaan een dossier opstellen.
is mms niet echt zo maar snap het wel 3 weken chatten voor er iemand kwam pffffffffffffffffdit ligt dan waarschijnlijk bij Belgacom dat ze u nog niet de verbinding voluit hebben open gezet ....richting Scarlet ...met de bedoeling dat je Scarlet weer moet contacteren omwille van een slechte verbinding ...
deze gaan dan weer contact moeten opnemen met Belgacom ... ( snap je het plaatje )
geen sms direkt trug na chat ivan bellen moet niet zijn de zelfde klojos weet er alles van een dom wijf('sorry voor uitspraak) dat zegde je modem staat aan en hij lag naast mij bij een vriend lol echt waar duurt lang voor ze gelovenDit is het dossiernr xxxxxxxxxxxx. Normaliter word een dossier binnen 48 uur afgehandeld. U krijgt een bericht, meestal in de vorm van een sms, als het probleem is opgelost.
jaja Luc na 3 weken en bijna nam ik VDLS he...mms bij Ivan zelfde probleem als ik medewerker ergers kabel uitgetrokken in cabine loooooool allez tis nie om te lachen hoorTroost het is bij navarro toch ook uiteindelijk goed gekomen.