Wat vinden jullie van facebook ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Mijn vraag naar jullie toe is wat vinden jullie van facebook ?
 
Ik kom er af en toe. Ik heb een paar jaar terug een account aangemaakt, ik dacht op advies van Stallion om elkaar te kunnen bereiken buiten Pctuts om.
Er waren toen regelmatig problemen met de host van Pctuts. Deze was regelmatig uit de lucht.

Verder heb ik helemaal niets met Social Media.
 
hier het zelfde géén Facebook en ook géén twitter of iets dergelijk
mijn Social Media is meer :af en toe eens een pintje gaan drinken aan den toog :drink:
 
Ik heb ook een facebook account, met 1 profielfoto erop. Maar ik ben er niet echt actief op. Het zegt me niet zo veel eigenlijk.
Mijn mening: binnen 10 jaar praten ze nietmeer van facebook.
 
Ik heb wel een account, maar echt gebruiken niet. Je weet nu wel wat de buren aan het doen zijn enz.
Een beetje privecy mag nog wel.
 
Facebook kan soms makkelijk zijn zeker als je dingen snel verspreid wilt hebben.
Veel vrienden en dan gaat het snel dus is meer voor reclame en zo dan voor echt prive zaken maar datis de laatste tijd heel erg geworden merken we ook op het werk de klanten willen nu bijna overal API koppelingen op hebben om zo hun nieuws sneller te laten verspreiden.
 
facebook vind ik goed als je een on sociaal iemand bent(persoon die weinig contact heeft met andere)op die manier kan je vrienden maken en contact via mails.wat je gegevens betreft dat heb je zelf in de hand niet facebook.je zet erop wat je zelf wilt en dat bepaal jij en niemand anders. het enige wat je zeker niet mag doen is via http een mailadres aanmaken weiger dit in alle geval.anders hebben zij weet over je bestaande mail adressen en maken ze daar gebruik van voor reklame en dergelijke. ik zit ook op facebook en mijn mening is. ben blij dat het bestaat?
 
Je mag een foto plaatsen en dan wissen de foto blijft bij hun bestaan. Ook vele gegens worden verdeeld mij staat nu enkel voor vrienden maar toch staan er langs google dingen dan niet door kan.
 
Alleen een account moéten nemen om Spotify te hebben! Verder blijft het passief gebruik. Stomverbaast ben ik om te zien hoeveel privé mijn z.g. vrienden van vrienden van vrienden prijsgeven. En het werkt als een piramidesysteem van dertig jaar geleden.
Gtjs
Walter
 
Mijn hebben ze zelfs een adres gemaakt sedert verleden week. Maar ik heb alles geblokkeerd. Niemand mag mijn gegevens niet meer zien. maas desondanks heeft mijn vriend uit Bree het bewijs gegeven dat hij nog steeds alles kan zien. Dus waar blijft het sociale van dit forum en waar blijft je eigen privaatsfeer. ben van plan er volledig van af te stappen.
 
hewel ik ben dat ook van zin. op die andere site namelijk netlog daar ben je beter af denk ik.ik zit daar ook op
 
ja al wat je op je profiel zet is voor iedereen zichtbaar.je kan dat omzetten tot enkel vrienden of openbaar kies voor het eerste dan zie enkel je vrienden die jij hebt aanvaard je foto,s en andere .doe vooral niet mee aan die geheimzinnige spelletjes van facebook dat is het grootste vergif ze vragen voor dit en het geen je toestemming eenmaal toegestaan zetten ze zelf brol op je pagina meestal linken van nieuwsblad enzovoort
installeer geen messenger via facebook zitten vol virussen slim gezien weten dan alles af van je pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan