E-mail wachtwoord imap

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
beste

ik zoek een software om mijn wachtwoord van imap van mijn email te kunnen zien. ik heb een programma gevonden Mail PassView v1.92 om de sterretjes te laten zien wat ze verbergen maar bitdefender wil het niet installeren omdat
De app C:\Users\jolly\AppData\Local\Temp\Rar$EXa8684.38335\mailpv.exe is geïnfecteerd met Gen:Suspicious.Cloud.2.Fq0@aamTgKmO en is in quarantaine geplaats

wie weet er nog een programma voor mij aub?? ik wil mijn telenet.be ook terug in mijn outlook app plaatsen maar weet het ww dus niet meer. gelukkig vond ik de sterretjes op een andere pc terug

dank

lucko
 
Mail PassView bevat geen virus. Je moet het programmaatje wel bij de makers vandaan halen: https://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Omdat het programma zoekt naar wachtwoorden, wordt het door je antivirusprogramma gezien als een bedreiging. En dat is ook wel logisch.
NirSoft, de maker van Mail PassView, is hiervan op de hoogte: "False Alert Problems: Some Antivirus programs detect Mail PassView utility as infected with Trojan/Virus. Click here to read more about false alerts in Antivirus programs".

Om het programma te kunnen gebruiken, moet je je virusscanner tijdelijk uitschakelen. En dat moet je al doen voordat je het programma gaat downloaden, anders zal Bitdefender het direct verwijderen.
Nadat je het wachtwoord van je e-mailadres hebt teruggevonden, moet je dat wachtwoord noteren. Daarna je virusscanner weer aanzetten.
 
Nee, je hoeft niet met je cursor over de sterretjes te gaan.
Als je Mail PassView gestart hebt, dan krijg je direct daarna een lijst(je) met je e-mailaccounts en de bijbehorende wachtwoorden.

Mogelijk probleem: als je Bitdefender tijdelijk hebt uitgeschakeld, dan neemt Microsoft Defender de beveiliging mogelijk over. En dat betekent dat je in Microsoft Defender het gebruik van Mail PassView moet toestaan. Het is soms een worsteling om Mail PassView te kunnen gebruiken. Dat kan ik me nog wel herinneren van de keren dat ik het heb moeten gebruiken op de pc's van kennissen (of buren) die het wachtwoord van hun e-mailaccount niet meer wisten.
Het kwam geregeld voor dat Mail PassView een paar keer achter elkaar 'onschadelijk' was gemaakt; de eerste keer door een antivirusprogramma van derden, en de tweede keer door Microsoft Defender. In zo'n geval moest ik het programmaatje vaak meerdere keren downloaden, voordat ik het kon gebruiken. Maar uiteindelijk lukte het wel.
 
heb het geprobeerd met AsteriskPasswordRecoveryPro_Enterprise_Edition_Trial_Version en met Setup_AsteriskPasswordSpy en er komt geen paswoord te voorschijn van outlook 0 ik krijg bij paswoord. NO
 

Bijlagen

  • paswoord.jpg
    paswoord.jpg
    67.2 KB · Weergaven: 49
sorry ik wil geen nieuw paswoord dan moet ik teveel veranderen en ik ben niet meer bij telenet ook. er moet toch een manier zijn. heb dat vroeger nog eens gedaan maar weet niet meer met welk programma
 
Vroeger zal dat nog gewerkt hebben met zulke tooltjes. Maar Microsoft is zich daar ook wel van bewust en heeft die velden veiliger gemaakt.
Er is eigenlijk maar één optie; Je belt naar Telenet en vraagt een wachtwoord reset aan.

Het is spijtig dat je "veel"(?) gaat moeten veranderen, maar laat dit dan een les zijn.

En als je geen klant meer bent bij Telenet, weet dat die toegang tot je Telenet email ook maar tijdelijk gaat zijn dan.
 
en die toegang tot telenet is levenslangs ook bij het veranderen van provider!! dat is een nieuwe wet dei in 2021 dacht ik gestemd is. dus je hoeft niet meer van emailadres te veranderen als je van provider wisselt
 
en die toegang tot telenet is levenslangs ook bij het veranderen van provider!! dat is een nieuwe wet dei in 2021 dacht ik gestemd is. dus je hoeft niet meer van emailadres te veranderen als je van provider wisselt

Inderdaad, dat is nieuw voor mij. Maar... ik lees ook dat je daarvoor wel een kleine vergoeding moet betalen. Op zich waarschijnlijk geen probleem, en dat zal het wel waard zijn ook.
 
Dat klopt maar is slechts wettelijk gewaarborgd voor 18 maanden !
Telenet heeft (voorlopig) toegezegd dat ook na die 18 maanden gratis te zullen ondersteunen, dus je kan met uw vraag bij hen terecht.

Maar er is veel discussie over onder welke voorwaarden. Bij Proximus en Orange vb. is al duidelijk gesteld dat er na die 18 maanden wel een mogelijkheid zal zijn, maar betalend ! Wat dus betekent dat je klant blijft bij hen voor dat mailadres... De hoogte van dat 'abonnement-enkel-voor-mail' kan ik echter niet meteen terugvinden.

 
Voornaamste addertje onder het gras : @lucky2000 Die verderzetting na einde contract moet je UITDRUKKELIJK aangevraagd hebben op het ogenblik en in het document voor het opzeggen van je abonnement Telenet. Nadien is dat niet meer mogelijk ! Niet gratis, niet betalend.

Wat ik wel begrijp want dan zijn die gegevens niet meer beschikbaar gehouden door de provider, dat spreekt ...

Er staat ook nergens een woord of de ex-provider dan ook nog support moet geven op die mailbox.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan