Social Media Facebook wachtwoord niet te herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk heeft iemand de gouden tip voor me !!!
Ik gebruik facebook/messenger op desktop en tablet.
Wilde een paar weken geleden op de desktop een extra FB account maken. Meldde me daarom af.
Maakte met een ander twee@gmail adres eennieuw account aan. Kreeg een mail van FB, dat mijn een@gmail adres van 1ste account gewijzigd was in gmail adres nieuw account ???
Vreemd.
Maar nu wilde ik inloggen op mijn 1ste account kreeg reactie wachtwoord onbekend. Checkte door google opgeslagen wachtwoorden, maar niks helpt.
Krijg ook geen keuze om code te laten sturen naar mailadres.
Op mijn tablet log ik nog steeds automatisch in op 1ste account. En op desktop log ik ook nog steeds bij messenger automatisch in op 1ste account.
Dus ergens staan goede wachtwoorden opgeslagen.
Vlg info o.a. androidplanet slat google OOK wachtwoorden op tablet op, maar ga ik zoeken, krijg ik dezelfde als via desktop en die werken dus niet.
Facebook stuurt me in een soort loop als ik op zoek ga naar mijn wachtwoord om aan te passen. zie afbeelding.
 

Bijlagen

  • FACEBOOK.jpg
    FACEBOOK.jpg
    135.7 KB · Weergaven: 100
ergens begrijp ik je niet immers zeg je en ik citeer je
ChrisS zei:
Op mijn tablet log ik nog steeds automatisch in op 1ste account. En op desktop log ik ook nog steeds bij messenger automatisch in op 1ste account.
concreet het inloggen lukt je op de tablet als ook op de Desktop ... this dus het 2de account dat je problemen geeft !
 
Laatst bewerkt:
ergens begrijp ik je niet immers zeg je en ik citeer je

concreet het inloggen lukt je op de tablet als ook op de Desktop ... this dus het 2de account dat je problemen geeft !
Wellicht duidelijker. Op tablet facebook app opent mijn 1ste account. Moet dus ergens een wachtwoord voor opgeslagen zijn door google=android.
Op desktop messenger.com opent ook automatisch mijn 1ste account moet dus ook met hulp van ergens een opgeslagen wachtwoord zijn.

Maar op facebook.com had ik me afgemeld, moet me dus weer aanmelden en elk wachtwoord wat google opgeslagen heeft (3 stuks) geven als reactie onjuist wachtwoord je hebt x weken geleden je wachtwoord gewijzigd.
Van die 3 is er 1tje duidelijk voor 2de account, maar toch geprobeerd.

Normaal krijg je in fb mogelijkheid om code te laten sturen naar de emailadres behorend bij je ac count. Nu dus niet. Bij aanmaken 1ste account 2staps verificatie gebruikt met gsm nummer.. maar dat helpt ook niet.
 
wat ik vermoed dat dit het probleem is dat facebook heeft opgemerkt. wat in dit artikel staat zeker lezen ,maar niet wat er in de titel moet je niet kijken !
erst wat @PhilipV stelt, slechte vertaling. je moet alles drie keer lezen om te begrijpen wat ze bedoelen. Ik ben slecht in frans, de originele taal. (https://www.informatique-mania.com/...l-numero-de-telephone-ou-nom-est-ce-possible/)
Klopt niet volgens mij. Ik gebruikte een 2de GMAIL adres om een 2de FBaccount te maken. En facebook ging die 2 koppelen. Wellicht aan de hand van IP adres, iets anders ka ik niet verzinnen.
Als ik nu 2de account open, kan ik in rechterkolom (Je profiel) o.a. van account wisselen. Daat staat mijn 1ste account bij EN mogelijkheid nog een (3de) account aan te maken, Maar ik kan me dan (lijkt het) aanmelden op mijn 1ste account door een wachtwoord in te vullen. Elk wachtwoord wordt geweigerd. Kan ook kiezen voor wachtwoord vergeten en dat brengt me in die loop, zoals in plaatje van 1ste bericht.
 
zolang je ergens ingelogd bent met je 1ste account, zal je je eerst overal moeten afmelden(facebook en ook gmail) om met je 2de account online te komen. Je hebt immers een 2de e-mail adres gebruikt. Zolang je de volledige sync niet uitzet, zal smoelenboek altijd alles koppelen !-) En dit is meer dan duidelijk genoeg uitgelegd denk ik. Hopelijk is dat je probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan