Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk door wat onhandige bewegingen is ALLE tekst op mijn Telenet webmail scherm kleiner geworden.
Ik kan nergens vinden waar dat vergroot (of terug naar standaard waarden) kan veranderd worden.
N.B. Andere webpagina's (binnen Firefox) hebben dit verschijnsel niet. Het is alleen binnen Telenet webmail, dus veranderen van de scherm resolutie is geen optie.
 
Waarschijnlijk door wat onhandige bewegingen is ALLE tekst op mijn Telenet webmail scherm kleiner geworden.
Ik kan nergens vinden waar dat vergroot (of terug naar standaard waarden) kan veranderd worden.
N.B. Andere webpagina's (binnen Firefox) hebben dit verschijnsel niet. Het is alleen binnen Telenet webmail, dus veranderen van de scherm resolutie is geen optie.


IK HEB HET INMIDDELS OPGELOST. Rechtsboven staat binnen Telenet webmail een icoontje (wat regeltjes onder elkaar??) waarmee je een menu opent en daar kun je de grootte aanpassen d.m.v. plussen of minnen.

Item kan dus gesloten worden.
 
fijn dat je het verholpen heb gekregen ...
aangezien het uur dat je dit geplaatst heb is er weinig kans dat er nog iemand mee kon helpen in het aanbrengen van een oplossing ...afgezien dan van J.W. ;)

*met dit gezegd zijnde gaat er dan een slotje op ...zoals gevraagd werd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan