Telenet stopt met hotspotdienst Wi-Free

Status
Niet open voor verdere reacties.

wivy

Steunend lid
Vip Lid

zal Proximus volgen???

Gratis verdwijnt blijkbaar: eerst de gratis aangeboden webruimte, nu Wifi-Free. wat kunnen ze de abbonnees nog meer afpakken? de verhoging van abbonementen zou leuk zijn, maar deze vlieger gaat niet op vermoed ik.
 
En dan die debiele uitleg van de reden: zit daar misschien iemand aan een knopje om die dienst te activeren als je het gebruikt ? :D
 
Abonnementen werden duurder ,slechte service ,Telenet zit met van alles en nog wat in de knoei ...ze kunnen zelfs nog niet op tijd de factuur sturen en nu nemen ze hotspot telenet wi-fi ook weer af .Vorige maand schakelde ik over naar one ...meer dan een week duurde het alvorens mijn gsm nummer werd overgedragen , ik kreeg de éérste aanrekening en die was ook al niet correct ....ik kreeg dan een credit nota van 16 euro , Wat doen of kunnen ze nu in feite nog goed behalve de tarieven verhogen ? Mijn dochter wilde 3 dagen na mijn nieuw abonnement ook overschakelen ...dus naar de telenet winkel en het lukte niet ...het systeem lag eruit ,die man zei ik een formulier invullen en in de komende dagen terug proberen via het systeem , je ziet het ...ik heb hier al meerdere formulieren liggen van andere klanten en het lukte ook niet .
 
Goede morgen. En toch is het heel eigenaardig hier. Ik woon in Maaseik en ben nog steeds bij Telenet. Ik heb nooit geen grote problemen gehad, niet bij de vaste telefoon, mijn mobiele, internet en de tv en radio. Alles bij Telenet en nooit geen problemen gehad en zeker niet in Europa wat mijn gsm aangaat. Ben ik dan een uitzondering misschien. Moet er nog aan toevoegen dat ik van de eerste dag dat telenet is begonnen daarbij ben en nu nog.
 
Goede morgen. En toch is het heel eigenaardig hier. Ik woon in Maaseik en ben nog steeds bij Telenet. Ik heb nooit geen grote problemen gehad, niet bij de vaste telefoon, mijn mobiele, internet en de tv en radio. Alles bij Telenet en nooit geen problemen gehad en zeker niet in Europa wat mijn gsm aangaat. Ben ik dan een uitzondering misschien. Moet er nog aan toevoegen dat ik van de eerste dag dat telenet is begonnen daarbij ben en nu nog.

Ikzelf ben ook al jaren klant bij Telenet, en mag gezegd zijnde... (was) een tevreden klant. MAAR, sinds een jaar zijn ze bij Telenet op 'een nieuw systeem' overgeschakeld. En daar wringt het schoentje. Als je een aanpassing nodig hebt, bestaat er een reeele kans dat die aanpassing serieus in de soep draait.
Zo heb ikzelf ook nog een ticketje openstaan van februari!!! Een nieuwe/andere modem,...
Volgens de belofte binnen de 2 dagen de nieuwe modem geleverd, werd 2 weken. Ok, geen probleem...
Volgens de installatie een half uurtje en alles is overgezet en aangepast. Wel, ... dat is dus ondertussen al een half jaar geleden.

Dus ja... ik heb een zeer dubbel gevoel bij hun huidige service. Ik kan de werknemers bij Telenet niets kwalijk nemen, maar wel hun management dat beslist heeft om een onstabiel systeem in productie te nemen (EN OP VOORHAND GEWETEN!!!), dat na een jaar nog altijd niet goed werkt. Echte topklasse!! NOT!!
 
Telenet heeft veel van zijn pluimen verloren na veel klachten van gebruikers doen ze er niets aan.
 
Denk wel dat ze hun best proberen te doen, zit zelf bij Ziggo die het som ook af laat weten.

Er is nog wel een goede technisch directeur aan te nemen die van Ajax komt.:D
 
ik heb vandaag moeten bellen ron 12u10 voor iets dat ze dubbel hebben aangerekend op mijn telenet factuurd, ik heb geen 2 min moeten wachten, dat is al een verbetering
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan