E-mail Telenet inbox

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Beste,

PROBLEEM 1 / Mijn Telenet mailbox staat in het rood, dit wil zeggen dat er niet veel meer bij kan, als je niet opruimt komt je mail niet meer binnen.
Telenet heeft geen app om dubbele mails te verwijderen. Ik heb 300 mappen met belangrijke mails ik kan ze toch niet allemaal lezen om te zien of er dubbele zijn of niet?

Met wat kan ik het best mijn inbox proper krijgen en terwijl ik bezig ben met internet en mails ?

PROBLEEM 2 / Ik heb hééééél veel bookmarks staan in Firefox maar die staan allemaal door elkaar.
Ik weet als ik iets lees, ah ik heb daar een bookmark over maar eer ik die gevonden heb in mijn toestand, dan gaat er veel tijd overheen, dus bestaat er een programma om mijn dubbele bookmarks te verwijderen en om mij bookmarks te ordenen alfabetisch.

Grote vraag misschien simpel op te lossen

bedankt

Ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb zo veel mapjes en die laten zich niet ordenen, ik heb al mijn youtube filmpjes verwijderd en dan dacht ik, ah ik ga eens zien als ik die mapjes niet op alfabet kan zetten en dan staan al die youtube's er weer op, of moet ik eerst firefox sluiten voordat ik dat doe
ik vind mijn bookmarks precies niet meer terug,


1720204588152.png


ik deed voor de lol een zoekopdracht naar prik en tik en die sla ik op en hij zet zich onderaan, en niet alfabetisch, hoe komt dit ook het youtube erboven begint met een B en toch staat hij onder de Zou je mobile vikings,
 
Probleem 2: Weet niet hoe bij FF is, maar met Vivaldi krijg ik al mijn links alfabetisch te zien, Heb ook een zoekvenstertje om iets terug te vinden.
Sortering kan ook aangepast worden op Adres, Beschrijving, Datum.... Een van de redenen ik bij Vivaldi blijf...

Probleem 1:
Je kan vanuit telenet webmail rechtstreeks naar je computer exporteren.
Als je het correct doet krijg je dan een tgz archief bestand waar alles in zit.
De emails staan dan wel in eml formaat. Krijgen een nr vooraan, daarachter denk onderwerp.
Wrs ook de mails nog steeds dubbel.

Bruikbaar of niet, je hebt in elk geval een backup die je al zeker in th Mozilla Thunderbird, en ook vele andere, kan lezen of gebruiken (EML is een standaard).

Bekijk bijlage 255201
ik heb dit uitgeprobeert, je moet het bestand uitpakken met WINrar en daarna open je de map en kies je een E-mail programma zoals Office Outlook programma op het bestand te openen om het te lezen
ik weet niet of je alle bestand zou kunnen inporteren tegelijk
 
ik heb dit volgens Deus gedaan en je krijgt een map tgz archief, daarin stonden al mijn mappen met naam en al, de inhoud staat er ook in maar niet leesbaar
allemaal eml en eml.meta bestanden.
Wat moet ik uitpakken danmet winrar alles staat daar in er valt niets uit te pakken, iets meer uitleg als je wil Patrick, thanks

1720280243228.png
 
Terug
Bovenaan