E-mail telenet inbox

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Als ik mijn browser firefox opende kreeg ik de melding dat hij bezig was met een update van de laatste versie, duurde niet lang.
Ik ging naar mijn yahoo mail om mijn mails te lezen geen probleem,
ik ging naar de telenet inbox, ik kon alleen maar de titels lezen en ook alleen maar de titels van mijn aangemaakte mappen en de inhoud ervan ook alleen maar de
mails maar ik kon geen inhoud lezen aan de rechter zijde, volgens mij ligt het aan de update van Firefox.


Als ik in Chrome naar telenet webmail ga kan ik wel alles lezen.

Kan ik die update ongedaan maken, maar ja hij gaat de volgende keer dan toch terug updaten en ik moet toch ook mee zijn met de nieuwste beveiligingen die ze maken.
Wat doe ik hieraan aub.

Ik heb dit staan van extra beveiliging:

1718220368185.png


ps

het werkt wel bij een privé venster

groetjes

Ed
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Zoals @Patrick.S net zei, bookmarks exporteren.
Maar maak ook een kopie van je profielmap, dan heb je alles: https://support.mozilla.org/nl/products/firefox/back-up-your-data/back-up-profile
Voor je speeddial, dat moet je wel ex- en daarna terug importeren. Is een tooltje voor de add-on van je speeddial.
Deus ik weet dat je bookmarks ook ergens staan zoals je je profielen zoekt maar het pad is iets anders weet jij hoe je er geraakt, als je van die map een kopie maakt en die terugplaatst in een nieuwe Firefox heb je al je bookmarks terug, maar je kent mijn probleem hé
ed
 
@mdc1756 Bedankt voor de info... hopelijk passen ze het snel aan in een release, want de bugfixes die in die discussie staan zijn wel héél erg technisch en niet uitvoerbaar voor de gewone gebruiker, vrees ik ...
Staat wel al 2 maand open, belooft niet veel goeds.
 
Deus ik weet dat je bookmarks ook ergens staan zoals je je profielen zoekt maar het pad is iets anders weet jij hoe je er geraakt, als je van die map een kopie maakt en die terugplaatst in een nieuwe Firefox heb je al je bookmarks terug, maar je kent mijn probleem hé
ed
of staan je bookmarks ook in de map profiles
 
Die info had ik al gegeven in post #13, daarin staan idd ook de bookmarks, "places.sqlite" zie ook onderaan.
Je start FF niet op.
Je profielmap staat in Users\NAAM\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles
De "Profiles" map kopieer je, ik zip die meestal.
Of je kopieert alles: Mozilla\Firefox\Profiles naar een map of een archief (zip, rar...)
Of een image maken, kan je het later ook weer uithalen...
Als je een Nederlandse Windows en verkenner gebruikt zal dat wrs de map GEBRUIKERS zijn.
(Sorry, maar bij mij is 't Engels en verkenner gebruik ik nooit. Met TotalCommander zie ik ook bij een NL versie de Engelse namen.)

De bookmarks + geschiedenis is een file "places.sqlite" In de Profiles folder waar je dus best ook regelmatig sowieso een kopie van maakt. (Of images....)

Wil je enkel een backup van je bookmarks, dan EXPORTEER je die naar HTML, kan je later terug importeren.
Een html backup kan je in elke browser importeren, of zelfs gewoon de html openen de links erin aanklikken. (Best niet klooien met die places.sqlite)

Er zijn ook nog andere links gepost waar alles in staat. Je moet die natuurlijk wel lezen of daarin zoeken naar het specifieke onderwerp je wil weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan