Tekstdocument uit nieuw context menu verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een kleine issue.

Ik gebruik windows 10 en werkt prima.

Ik wil een nieuw txt bestand aanmaken in een map en klik met mijn rechtermuisknop op nieuw.
Nu komt de optie niet weergegeven om een tekstbestand aan te maken ( rich txt format andere zaken staan er wel tussen)
Hoe los ik dit op?

Dus zoiets

1579363343352.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is normaal gedrag als je de map waarin je het context menu oproept selecteert in het linkerpaneel van je Explorer. 1- Ga eens een niveau hoger en selecteer deze map dan in het rechterpaneel en je ziet iets anders ...

Of - wat jij wil - 2 - selecteer de map links, klik dan in het lege gedeelte in het rechter paneel en klik het contextmenu ... Nu zie je alle opties onder Nieuw
1 - Dan staat "nieuw" niet in de lijst.

2 - Dat werkt wel, bedankt hiervoor.
 
das al beter ..en blijf deze nu zo maken ..
wel raar dat jij enkel een nieuwe map krijgt te zien !
*ik zie dat jij de Ashampoo winoptimizer gebruikt gebruik jij dan al de functies van deze ruimt hij dan ook niet "het context menu " op !
vroeger gebruikte ik deze ook (was nog met xp) maar stapte er snel vanaf..

open eens een willekeurige map en klik dan eens op een vrije plaats in deze map met rechts .. ben benieuwd of je dan niet meer opties te zien krijgt in het context menu

Is deze "vette" tekst er soms later bijgezet want ik kan mij deze tekst niet herinneren.
 
deze zal dan toegevoegd geworden zijn op het moment jijzelf bericht 36 of 37 plaatste of citeerde..ze zullen elkaar gemist hebben .. this nu recht gezet !
*zand er over !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan