Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hi Mik en hoe staat bij jou die speed Duplex settings aub?
Walter
Ik ben ook niet draadloos Mik
Nee dat is via het electriciteitsnet Mik
nee, nee Mik een draadloos kan je kraken omdat het via de ether gaat, een powerline gaat via de 220V en stopt normaliter bij de meter, (meter bevat spoelen=kortsluiting voor het signaal van powerline) van het huis!
Misschien es een tuts schrijven over 'Wardriving', Belgacom installaties zijn waardeloos afgewerkt in vgl. met Telenet. Vergeet de tuts is iets te heet!!!
Het klopt inderdaad dat het signaal van Powerline stopt aan de meter. Maar het gaat niet over kraken, het gaat om de snelheid. Trouwens zijn installatie is van Telenet.
Ook een Powerline is niet overal in te zetten. Geen probleem als ge maar 220v monofasé hebt met 1fase en neutre. Ik heb 3X220 +neutre. Dus als het signaal ingegeven wordt op de 1e fase en het signaal afgenomen wordt op de 2de fase in hetzelfde huis, is er geen overdracht.
Het klopt inderdaad dat het signaal van Powerline stopt aan de meter. Maar het gaat niet over kraken, het gaat om de snelheid. Trouwens zijn installatie is van Telenet.
Ook een Powerline is niet overal in te zetten. Geen probleem als ge maar 220v monofasé hebt met 1fase en neutre. Ik heb 3X220 +neutre. Dus als het signaal ingegeven wordt op de 1e fase en het signaal afgenomen wordt op de 2de fase in hetzelfde huis, is er geen overdracht.
Ge zijt 'n een rijke mens, 3 Fasen + N jong! Ik heb dat nie, doe trouwens ontwikkelingshulp in Antwerpen.
Dat inbreken is gegroeid uit mijn huidige stiel bij BGC, ik ben een (h)eerlijke tech, ten dienste van Alleman.
Met een auto-instelling zit ge 75% juist, de rest is Fine-Tuning en uit proberen!Hallo ,
Ben hier blijven zoeken op het internet.En nu heb ik bij apparaatbeheer bij netwerkadapters en dan bij geavanceerd speed Duplex settings veranderd.
Deze stond op Force 100 Full Duplex en ik heb die nu op full autonegotiation gezet.En nu is mijn downloadsnelheid veel beter (boven de 11). Is het aangeraden om deze instelling te veranderen of moet ik ze terug zetten?