Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het is niet mogelijk om in de Windows 11 22H2 de seconden te laten verschijnen bij de tijd notatie rechts onder in de taakbalk ..
*past men de korte tijdnotatie aan naar de lange tijd notatie dan nog blijven de seconden weg in de taakbalk rechts onder ..
men kan via het oude configuratiescherm de tijd notatie aanpassen maar deze worden niet aanvaard omdat de optie betreffende de seconden ontbreken via de instellingen .
ook in de Windows 10 21H2 bemerkte ik hier dat het niet mogelijk is om ook daar de seconden te laten weergeven ...
aangezien ook daar via de instellingen hetzelfde word weergegeven als in bericht #3 onder de Windows 11 22H2 m.a.w. de optie seconden is niet aanwezig !
Géén haar op mijn hoofd (ook al ben ik bijna kaal) dat er aandenkt een trouwe klant en bezoeker als jij te kwetsen
Maar mijn gevoel voor humor wordt blijkbaar matig gesmaakt, daarvoor mijn excuses.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.