Windows 11 Seconden weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil op de een of andere manier de tijd weergeven met de seconden er bij maar ik kan het niet vinden. Wie helpt mij?

Hoewel ik zelf zeker een humoristisch type ben, kan ik er, zelfs na langdurig stofzuigen, wat ik zojuist gedaan heb, absoluut niets grappigs in ontdekken als je iemand een mierenneuker noemt.

Uit de smileys maakte ik alleen op dat u al vroeg aan de pint bent, met de zonnebril op tegen het daglicht. (Dit is dus ook weer een grapje!).

Als ik mijn horloge wil gelijkzetten, maakt het wel degelijk uit of het 09:36 is of 09:37.

Omdat ik dus geen mierenneuker ben, kunnen we nu verder gaan met een geheel schone lei.

Op uw gezondheid!

Heeft bij mij altijd gewerkt, zelfs nog in de jaren '50 tot in deze eeuw.
Nooit anders geweten.
opwindknopje vastnemen, naar buiten trekken (ongeveer 1 à 2 mm).
Uurwerk stopt. Gelijk zetten en daarna terug induwen. Uurwerk loopt verder.

ook een register aanpassing gaat niet op .. Menno heeft dit duidelijk nog niet getest op een huidig up 2 date systeempje zoals de Windows 11 22H2
*om dan toch de seconden te krijgen dient men Elevenklok 3.8.2 te gebruiken deze is gratis ..en interneert in het systeemvak ..
men dient de ElevenKlok installer toe te staan wilt men deze kunnen downloaden /gebruiken ...

Ashampoo_Snap_maandag 3 oktober 2022_14h14m05s_001_.jpg

**het filmpje van Menno is van het jaar 2021 en hier door verouderd .

in bijlage de ElevenKlok 3.8.2 .exe

via de instellingen van ElevenKlok kan men deze bv een ander kleur geven of eventueel de cijfers groter weergeven !

Ashampoo_Snap_maandag 3 oktober 2022_14h45m08s_002_.jpg

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Oei zoveel reactie had ik niet verwacht, toch allen bedankt er voor. En sorry dat mijn reactie zo laat komt. Uiteindelijk heb ik dat ook gevonden dat ik een extra programma moet installeren maar Qtex is rapper dan ik en die heeft dat voortreffelijk gedaan, bedankt daar voor.

Met Windows 11 is het allemaal een beetje moeilijk geworden Bedankt voor alle reacties. Dit topic mag van mij gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan