Opgelost Schijfopruiming en map temp

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Als ik naar schijfopruiming kijk, dan staat daar zo'n 89 Mb aan te verwijderen bestanden. Maar als ik de map TEMP open dan staat daar bijna 1 Gb aan bestanden. Waarom worden die niet meegenomen?
 
Oplossing
Nee, natuurlijk niet! Geen leuke reactie, hoor, met een ultimatum, hè, hè. .Ik gaf toch duidelijk aan wat ik zag...!
Maar ik heb het antwoord zelf al gevonden

Bij Schijfopruiming stond bij mij (inmiddels compleet uitgevoerd) 89 Mb. Maar dat was op de C:\schijf. Ik dacht eerst dat op die C:/]schijf ook een TEMP zou staan die daarbij meegenomen zou worden.
Maar daarna pas zag ik dat die op mijn D:/schijf staat: en daar stond 1 Gb aan bestanden in. Stond, want die heb ik dus nu zelf verwijderd.
Doe je dat moedwillig ? of wil je niet geholpen worden ? Weigeren de vraag te beantwoorden zodat de helpers je niet het beste advies kunnen geven ...

Ik vraag het dus nu voor de 3de en laatste keer : wat doe je in je post #1 - draai je schijfopruiming en krijg je die 89 Mb te zien ? of draai je 'systeembestanden opschonen' ?

Doe je al dat laatste dan zou de TEMP folder met zijn grote omvang daar ook moeten instaan want dat is een systeemfolder. Doe je dat niet dan toont Windows je enkel de bestanden die eigen zijn aan de eigen gebruiker en daar zit die niet in ...
 
Nee, natuurlijk niet! Geen leuke reactie, hoor, met een ultimatum, hè, hè. .Ik gaf toch duidelijk aan wat ik zag...!
Maar ik heb het antwoord zelf al gevonden

Bij Schijfopruiming stond bij mij (inmiddels compleet uitgevoerd) 89 Mb. Maar dat was op de C:\schijf. Ik dacht eerst dat op die C:/]schijf ook een TEMP zou staan die daarbij meegenomen zou worden.
Maar daarna pas zag ik dat die op mijn D:/schijf staat: en daar stond 1 Gb aan bestanden in. Stond, want die heb ik dus nu zelf verwijderd.
 
Oplossing
Ik raad je toch aan die schijfopruiming eens te draaien met 'systeembestanden opschonen' ... zal je nog wel meer overbodige rommel ontdekken.
Sorry voor de reactie als die je stoorde, maar ik vond het ook niet leuk dat je tot 3x toe vermeed gewoon te antwoorden op de vraag die mij moest toelaten je juiste informatie te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan