Windows XP: schijfopruiming, maar dan goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD width="100%"><FORM action=card.php method=post></TD><TD vAlign=top noWrap align=right> </TD><!-- Start add - Yellow card admin MOD --></FORM><!-- End add - Yellow card admin MOD --></TR><TR><TD colSpan=2><HR class=post></TD></TR><TR><TD class=postbody colSpan=2>Schijfopruiming (Start/Alle programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Schijfopruiming) kent u ongetwijfeld. Het programma helpt u bij het opschonen van mappen.

U kunt Schijfopruiming gebruiken met profielen. In elk profiel slaat u op welke opslaglocaties moeten worden schoongemaakt. Klik op Start/Uitvoeren. Vervolgens typt u Cleanmgr.exe /sageset:n. Vul voor n een getal in (tussen 1 en 65535). Wanneer Schijfopruiming is gestart, selecteert u de locaties die in het profiel moeten worden opgeschoond. Klik op OK. In de toekomst laadt u het betreffende profiel door te kiezen voor Start/Uitvoeren en Cleanmgr.exe /sagerun:n te typen, waarbij u voor n het juiste getal opgeeft. Handig, toch?</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
Ivan:
ik gebruik dat al een tijdje maar wel via een bat bestandje met een koppelling op bureaublad.
en zoals u zegt werkt prima:duimop:
 
Laurek volgens mij heeft michael dat bericht geschreven en niet Ivan hihihihi

Maar inderdaad ik gebruik dit ook en werkt heel prima!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan