Windows 7 Schijfopruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.

DnA51535

Steunend lid
Vip Lid
Laptop van echtgenote meld volgende:
schijfruimte Windows C: 36 kb van 449 GB beschikbaar
Waarom ?
Kan ook niet opruimen
iemand een idee?
 
een schijf opruiming of een systeemherstel of wat dan ook kan nooit voltrokken worden aangezien er op dit systeempje geen ruimte meer vrij is om een bewerking te starten..
aan al diegene die na bericht #10 nog hebben gereageerd zeg ik lees tenminste het bericht na dat de TS heeft geplaatst .. zonder zomaar iets neer te schrijven wat niet toegepast kan worden aangezien het systeem niet meer reageert ..
het enige wat de TS kan doen is eerder al meegedeeld geworden ..doch komt er van de TS géén reactie meer ..
 
Ben het met Qtex eens, als TS alleen een C schijf heeft, dan verbaast het mij dat hij nog boot.
Mocht hij een D schijf hebben, dan kan hij zijn bestanden verplaatsen.
Hij kan dat ook doen met een externe schijf.
Om een recovery partitie te verwijderen heb je overigens iets als Gparted nodig.
 
@FlipFlop ,
Diskmanager is niet gratis zover ik weet en de disk manager van Windows verwijdert hem niet.
Minitool en Gparted zijn beide gratis te gebruiken.
P.S. bericht van TS is verwarrend, recovery partitie krijgt normaal geen schijf-letter.
 
door alles te verwijderen van de C zeg je w.d.z. dat je dan nog steeds verder doe met de W7 alhoewel je goed weet dat deze ondersteuning stop gezet werd !
indien zo raad ik je aan over te gaan naar de W10 (dit werd je eerder al meegedeeld )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan