Proximus abo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eventjes mijn frustraties hier neerzetten ... ik ben nu al sedert dinsdag een poging aan het ondernemen om mijn dochter haar pay&go kaartje te laten omzetten naar een abo. Bestelling gedaan, bevestiging gekregen. Tot op heden is dat dus nog niet in orde... 2 x contact gehad 'We brengen onze activatiedienst op de hoogte' , 'Oei er moet iets fout gelopen zijn ... we brengen het in orde ...' Niks nul komma nul ... je krijgt dan op de koop toe nog een sms ''wegens het grote succes blabla bla ... zal uw bestelling wat langer duren ... '
Nog iemand al zulke problemen gehad? Moet ik nu echt bij de concurrentie gaan? Als vaste klant ben je precies niks waard ....
 
Sinds wij hier overgestapt zijn van Orange naar Proximus leven we precies op een wolkje. Super ontvangst overal. Geen onverwachte buiten bundel kosten, wij zijn heel vlot en zonder enige rariteiten over gestapt naar Proximus.
 
Eigenlijk nog geen problemen gehad ... enkel dit nu ... én wordt nog beter vandaag ... 'we gaan dit voor 22u oplossen ...' Naar huis gaan zeker LOL
 
Wel Xperia, ik zou niet veranderen. Ik heb Base gehad, Orange gehad en nu Proximus en ik ben het meest tevreden over Proximus hoor. Heb nochtans 11 jaar Base gehad.
 
Voor wat het abo betreft van mijn dochter is het (zoals ik verwacht had) niet in orde gekomen voor 22 u ... integendeel ik kreeg een sms dat het maar de volgende dag (zaterdag) in orde zou komen met excuses bla bla ... Eindelijk in orde ... maar wat een geknoei ... een week wachten ... je zal maar dringend je gsm nodig hebben ....Ja cve, zal wel overal iets zijn zeker. Veranderen ga ik nog niet doen, maar men mag toch niet zo 'spelen' met vaste klanten naar mijn mening.
 
Tja Xperia, je moest dan eens bij Orange gezeten hebben, dat was pas een ellende voor ons
 
Wij zijn met 3 bij Orange en geen probleem provider is scarlet.
 
Over Scarlet heb ik ook nog geen problemen gehoord, maar over Orange zelf heb ik de laatste maanden nog niets anders dan klachten gehoord.
 
cve;n232113 zei:
Over Scarlet heb ik ook nog geen problemen gehoord, maar over Orange zelf heb ik de laatste maanden nog niets anders dan klachten gehoord.

Internet trek op niets en tv ook niet
 
Orange ook de laatste tijd problemen hier. Communicatie is slecht ... problemen gehad met een factuur ... tegen dat datte in orde was ... waren we al een maand ver ....
 
Xperia;n232364 zei:
Orange ook de laatste tijd problemen hier. Communicatie is slecht ... problemen gehad met een factuur ... tegen dat datte in orde was ... waren we al een maand ver ....

De kids zitten met Wigo samen met ons vast internet, digitale tv, vaste telefoon en hun 2 smartphones, mijn vrouw en ik zitten samen bij Proximus en hebben elk anderhalve GB en onbeperkt Facebook. 2 uur bellen en onbeperkt sms. Ik heb er nog geen enkele keer over gegaan. Een colega van mij heeft een iPhone 7 en die zit ook via Wigo met 10 GB en die draait die 10 GB er op een maand door. Hoe die dat voor elkaar krijgt om zoveel data erdoor te krijgen weet ik ook niet. Ik speel iedere dag op het werk ook RAW 2048, surf ook iedere middag wel eens naar hier en bezoek ik ook wel nog andere websites. De weer apps zijn allom aanwezig bij mij en worden dan ook regelmatig geraadpleegd. Als ik eraan denk of er word mij ernaar gevraagd. Zelfs mijn baas vraagt hij mij. Op de wifi van het werk mag ik niet en toch kom ik rond met mijn anderhalve GB, als ik eens ergens heen moet voor het werk gebruik ik mijn Smartphone met Waze om te navigeren. Dus ik gebruik die wel goed. Whatsapp word ook regelmatig gebruikt, Foto's door sturen naar den bureau doe ik ook wel enkele keren per week. Dat gebruikt ook data, maar al blij al valt het allemaal wel goed mee vind ik. Dus ben ik niet echt van plan om te veranderen van abbo.
 
Nu hier laatse week met scarlet kunnen wij geen programma meer openen, soms werk pauze en soms wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan