Ik tracht mijn schoonmoeder te helpen met een e-mail probleem.
Hieronder haar beschrijving. Ze is overtuigd dat ze zelf een oplossing kan vinden,
maar ik ben overtuigd van niet, want ik zou er zelf ook hulp voor vragen.
Wat kan ik doen om haar te helpen? Ze gebruikt een adres@skynet.be.
==============================================================
Ik werk met Windows Live Mail.
Mijn provider is Proximus.
Mijn pc: MSI.
Probleem: ik schrijf een email en verstuur hem. Soms komt hij aan bij de geadresseerde, soms niet
Ik kan dat niet opvolgen want het staat nooit meer bij mijn verzonden items.
Dus kan niet zien of het bericht verstuurd is of niet.
Vaak zie ik dan bij Postvak Uit mijn te verzenden mail nog staan.
Wil ik de mails van Postvak uit versturen dan lukt dit ook niet.
Ik blijf wel mails ontvangen in Postvak IN en beantwoordt die dan via mijn gsm, zoals ik nu doe.
Dat gebrek is sedert 12 december.
==============================================================
Hieronder haar beschrijving. Ze is overtuigd dat ze zelf een oplossing kan vinden,
maar ik ben overtuigd van niet, want ik zou er zelf ook hulp voor vragen.
Wat kan ik doen om haar te helpen? Ze gebruikt een adres@skynet.be.
==============================================================
Ik werk met Windows Live Mail.
Mijn provider is Proximus.
Mijn pc: MSI.
Probleem: ik schrijf een email en verstuur hem. Soms komt hij aan bij de geadresseerde, soms niet
Ik kan dat niet opvolgen want het staat nooit meer bij mijn verzonden items.
Dus kan niet zien of het bericht verstuurd is of niet.
Vaak zie ik dan bij Postvak Uit mijn te verzenden mail nog staan.
Wil ik de mails van Postvak uit versturen dan lukt dit ook niet.
Ik blijf wel mails ontvangen in Postvak IN en beantwoordt die dan via mijn gsm, zoals ik nu doe.
Dat gebrek is sedert 12 december.
==============================================================