Windows 10 Probleem met spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Wanneer ik bepaalde muziekstukken download, dan lukt die download altijd vlot maar voor sommige downloads komt bij het controleren en uitpakken in het rood "wachtwoord?". Wat is dit wachtwoord en waar kan ik dit vinden ??? Ik stelde al eens de vraag maar kreeg geen antwoord ?? Bedankt nu voor een antwoord.
 
Als de poster dit wachtwoord niet in z'n posting heeft vermeld zal het uitpakken nooit gaan lukken.
Lees de spot eens héél goed door, waarschijnlijk staat daar het w.w.
 
Die vraag is kort geleden al eens gesteld geweest en toen is er weldegelijk op geantwoord geweest. Als de vraag nu van u kwam of van iemand anders weet ik niet meer, maar er is toen op die vraag zeker weten feed back gekomen. Je moet je antwoord gewoon zoeken bij de poster, daar ligt het antwoord. Als het daar niet te vinden is, dan zal het je nooit lukken om het antwoord te vinden. Het kan zijn dat er een kladblok bestand meegestuurd worden waarin dit staat, of in de posting staat het wachtwoord vermeld, het hangt ervan af hoe de poster te werk gaat. Dus goed lezen is de boodschap, gelijk met heel veel dingen.
 
De vorige keren kwam steeds een foutbericht. Ik wilde een screentest maken van deze tekst, maar nu loop alles weer normaal. Toch raar gedoe die computers ??? Niet meer tussenkomen !! Nu loopt alles weer .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan