Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
op mijn win8 pro nl x64 bit werkt alles naar behoren , behalve mijn " enter toets " daar om kan ik geen nieuwe regel beginnen ,en dien ik er een komma te plaatsen , wil ik erbij zeggen dat de enter toets wel werkt ..mijn enter toets werkt enkel hier in de Tekst-Marker van de ashampoo office
waarom deze niet werk terwijl ik een bericht in typt in het forum is mij volkomen een raadsel !

elke andere toets werkt zoals het moet ....
enkel de enter toets niet !!!!

wie kan me hierbij helpen ...

dit stukje tekst werd aangemaakt in de office en hier in deze nieuwe topic geplakt !!!!
 
ik heb de oorzaak achter haalt het ligt aan de documentmodus instelling ...
deze voldoe hier nog niet aan de IE10 en dient aangepast te worden ....
waarschijnlijk moet dit door Microsoft zelf gebeuren ...

een voorlopige oplossing heb ik geplaatst in tips en trucs windows8
 
mocht het zijn dat onverwachts het scherm op een tab blad springt druk je de ALT+F4 toets in .
klik dan op het tabblad van je buraeublad en je kunt verder gaan ...
onthoud deze kombi toets ( alt+f4)
 
zeg qtex bedankt voor die informatie gaat nu gemakkelijker met die verandering aan start.maar nu mijn panda internet security 2012 is niet compitabel met 8 verdorie bezig avg free aan het downloaden zal precies veel moeten wegsmijten van mijn betaalde software maar allee werkt nog wel voor mijn andere pc win7.dat is weeral aankopen je ziet dat het toch om geld te doen is hee.ik zal een betaalde versie van beveiliging aankopen maar de rest zal ik gratis downloaden
 
dan heb je de win8 upgrade advisor niet gebruikt ...
deze gaf bij mij de melding dat er van de 157 geinstalleerde programmas maar een 7 waren die niet zouden kunnenwerken op de windows8
wel ook daar is een oplossing voor ....
de progs die niet fatsoenlijk draaien installeer je in de compabiliteitsmodus van windows7 of vista

de avg 2013 werkt prima op de windows8
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan