Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
op mijn win8 pro nl x64 bit werkt alles naar behoren , behalve mijn " enter toets " daar om kan ik geen nieuwe regel beginnen ,en dien ik er een komma te plaatsen , wil ik erbij zeggen dat de enter toets wel werkt ..mijn enter toets werkt enkel hier in de Tekst-Marker van de ashampoo office
waarom deze niet werk terwijl ik een bericht in typt in het forum is mij volkomen een raadsel !

elke andere toets werkt zoals het moet ....
enkel de enter toets niet !!!!

wie kan me hierbij helpen ...

dit stukje tekst werd aangemaakt in de office en hier in deze nieuwe topic geplakt !!!!
 
Ik denk eerder een incompatibiliteit met de gebruikte programmatie achter het forum; PHP, java script, ....? Kan een simpel coding probleem zijn of een dieper liggend.
 
het ligt hier aan de site zelf ....ben juist eens naar een andere hulp forum geweest , namelijk het NCF en daar werkte mijne enter toets wel !! Dus dit zal meer iets voor de Ivan zijn om er in te duiken , want in de toekomst zullen der wel meer windows 8 gebruikers zich aanbieden !!
 
Ik heb ook nog steeds gekke dingen. Ivan is hiervan op de hoogte, hij heeft een keer met mijn inloggegevens ingelogd en ondervond hetzelfde probleem. Hij heeft dit met eigen ogen gezien.

Wat mij niet lukt is reageren als er meer dan 25 antwoorden zijn, er komt geen editor om iets in te typen. Niemand heeft dit, alleen ik met mijn account.

Schiet mij maar helemaal lek hoe dit kan. Dit gebeurd alleen onder IE.

Ik los dit op door reageren in een nieuw tabblad te openen en dan lukt het wel.

Ik kan er mee leven zo, maar vreemd is het wel. Vooral dat ik de enige ben met dit probleem.
 
tja ik kan het ook niet verklaren , de enter toets is het enige wat hier niet werkt , en dan enkel hier op pctuts ..op een andere forum werkt deze namelijk wel !!!! das pas raar !!
 
tja ik kan het ook niet verklaren , de enter toets is het enige wat hier niet werkt , en dan enkel hier op pctuts ..op een andere forum werkt deze namelijk wel !!!! das pas raar !!

Ik ga dit morgenochtend eens proberen met W8 en kijk of ik hetzelfde probleem ondervind.
Het staat als OS op een andere PC, deze staat nu uit en heb geen zin meer om deze op te starten.
Ik ga zo slapen.
 
zal ik doen , zit nu op de win7 effe omschakelen .(y)

[edit toegevoegd om 9.25 u ] Ivan help me effe : ik vind het test forum nergens terug ...ik zit nu op de win8 en de enter toets werkt hier nog steeds niet !!![/edit]

[edit toegevoegd om 9.40u ] ik ben juist in het admin gedeelte geweest , en daar werkte de enter toets wel ..! raar!!!
 
Hier werkt de Enter toets ook niet onder W8 met IE10. Volgens mij heeft dit wel gewerkt, omdat ik Windows 8 al langer op een test PC heb staan en voor zover ik me kan herinneren, al vaker een bericht beantwoord heb met W8 hier op het forum. Bericht aanpassen werkt ook niet direct. Moet eerst F5 / scherm verversen doen, daarna werkt aanpassen wel.
 
@ tuts mijn enter toets werkt in het forum test gedeelte , maar het laden van de pagina's duurde langer , eerst zie je de vermelding ...dat de forum gedeelte uitgeschakeld zijn ....en openen ze toch na een tijdje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan