Motorola batery probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank u voor de info, ga er eens over nadenken
ja mijn contacten staan in principe ook in gmail, die komen toch automatisch terug als je je opnieuw aanmeldt met je gmail account,
dan moet de andere persoon je als eerste een what's app bericht sturen en dan staat die in je chat's, of gelijk ik nu gedaan heb, naar mijn contacten gegaan en ze een berichtje gestuurd, eens ze hebben geantwoord staan ze er terug in

heb je een link van dat overzetten naar die sd kaart aub, thanks
 
WhatsApp slaat alles zelf op indien je dit aangevinkt had. Indien niet ben je de chats kwijt. Contact personen ben je niet kwijt dat zijn diezelfde als je contacten van je telefoon. Diegene die dit ook hebben worden daar trouwens ook weer gegeven
 
ja contacten heb ik nog, maar ze waren weg uit de chats
what's app fotos zijn weg,
ik vind niet waar ik dit moet aanvinken in what's app CVE, staat dit bij chat back up, back up maken dagelijk, wekelijks en, naar google account,
zitten je chat's maar ook je foto's daar dan bij in
 
Laatst bewerkt:
ik er had nu chat archiveren gedaan en nu zijn al mijn al mijn chat's wel weg, hoe krijg ik die terug in de chatlijst?
er staat nu in de chats gearchiveerde chats (24) als ik daar op klik dan kom ik op de mensen uit
waar achter hun naam staat gearchiveerd
hoe krijg ik die terug in de chats
 
Laatst bewerkt:
in de google play store kost de wazzap migrator 1€ duurder ..
 
ik er had nu chat archiveren gedaan en nu zijn al mijn al mijn chats wel weg, hoe krijg ik die terug in de chatlijst?
er staat nu in de chats gearchiveerde chats (24) als ik daar op klik dan kom ik op de mensen uit
waar achter hun naam staat gearchiveerd
hoe krijg ik die terug in de chats
 
Laatst bewerkt:
dit vond ik op google ..

  • Ga naar WhatsApp en open de chats
  • Scroll naar de eerste chat
  • Veeg van boven naar beneden
  • Kies Gearchiveerde chats
  • Schuif van links naar rechts
  • Druk op Dearchiveer
 
mijn lijst van chats is leeg er staat alleen in gearchiveerde chats 23, als ik daar op klik dan kom ik bij de gearchiveerde personen uit daar staat hun foto en daarachter staat gearchiveerd
 
sorry dan weet ik het ook niet .. ik gebruik zelfs WhatsApp niet eens .
 
bedankt voor al je moeite Qtex, ik zoek wel verder
thanks,
misschien weet CVE het wel
 
Ik ben aan de zee, maak wel een antwoord met foto's als ik thuis ben met de pc
 
Beste mdc1756,
Jij ziet je chats wazig alsook de foto's denk ik, indien dit het geval is, betekend dit meestal dat het helemaal verwijderd is, behalve als je een backup hebt staan, maar dat denk ik niet, want anders zou hij dit wel terug plaatsen. Dat denk ik toch.
Nu hoe maak je een backup van je whatsapp? Wel voor u is het voor nu vrees ik te laat, maar voor in het vervolg doe je het zo.
Je opent whatsapp, je gaat bovenaan rechts naar de 3 puntjes en klik daarop. dan ga je naar "instellingen" op het volgende scherm ga je naar " chats" met daaronder back-up, geschiedenis en achtergrond.
240357


In het volgende scherm ga je naar Chat back-up

240358


in het laatste scherm krijg je dit te zien zoals bij mij als je back-ups gemaakt worden.
Indien het onderste "back-up maken naar Google Drive" nooit staat , klik daar dan op "back-up maken naar Google drive" en selecteer dan een voor u geschikt iets uit het lijstje. Goolge Drive bestaat wel niet meer, indien jij dit NOG niet had, kan je dit niet meer aanmaken. Hoe Whatsapp dit dan doet weet ik helaas ook niet. Maar gezien deze dienst stopt zal er wel een aanpassing moeten komen hierin.

240359
 
mijn lijst van chats is leeg er staat alleen in gearchiveerde chats 23, als ik daar op klik dan kom ik bij de gearchiveerde personen uit daar staat hun foto en daarachter staat gearchiveerd
probeer het volgende eens ..
Door in het overzicht van gearchiveerd chats een gesprek naar links te slepen kun je hem met de knop Dearchiveer weer in je lijst gesprekken neerzetten.
Zodra je weer een bericht verstuurt of ontvangt in een archiveerde chat wordt hij automatisch gedearchiveerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan