Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het antwoord van Hobbyman is uitsluitend voor je Motorola bedoeld ..je openingsbericht in dit topic …hobbyman op wat is je zin een antwoord
dat doe ik hoor hobbyman, thanksMobiel netwerk zou je moeten uitzetten en evtl uw eigen wifi zender. Dat zijn de geldvreters, scans, internet, apps,updates, anti virus,etc.
Beste Hobbyman, mijn apps worden geupdate als er wifi is, mijn wifi ligt NOOIT af, mobiel netwerk word ook NOOIT afgezet, scans gebeuren door de Smartphone zelf bepaald en zoals ik zag deze avond had mijn play protect deze middag een scan gedaan. Een AV dient indien je dit hebt staan altijd aan te staan. Dus verkoop jij hier met u hele zin nonsens. Een smartphone dient om gebruikt te worden, als ik alles iedere keer zou moeten aan en af leggen zou hij inderdaad wel anderhalve dag kunnen halen, maar dan zie ik het nut niet van een Smartphone in mijn broekzak te hebben niet. Dit ding dient om gebruikt te worden, in MDC zijn geval heeft het weinig nut om alles uit te schakelen, ik vrees dat zijn batterij op is. Dan mag je alles doen wat je wil, het enige dat dan helpt is een nieuwe batterij in die Smartphone. Een nieuwe zou ik in zijn geval nog zeker niet kopen. Dat zou weggesmeten geld zijn. Hij heeft nog garantie, dus binnen brengen die Smartphone en er een nieuwe batterij in laten stoppen. Hij is nu aan het uitzoeken hoe hij zijn apps en berichten kan bewaren zodat hij niets of toch zo weinig mogelijk kwijt is. Hij is ook nog bezig met een VB. Dus is dit een erg moeilijk te volgen draadje als je niet mee bent van in het begin.Mobiel netwerk zou je moeten uitzetten en evtl uw eigen wifi zender. Dat zijn de geldvreters, scans, internet, apps,updates, anti virus,etc.
ik vrees dat zijn batterij op is. Dan mag je alles doen wat je wil, het enige dat dan helpt is een nieuwe batterij in die Smartphone. Een nieuwe zou ik in zijn geval nog zeker niet kopen. Dat zou weggesmeten geld zijn. Hij heeft nog garantie, dus binnen brengen die Smartphone en er een nieuwe batterij in laten stoppen. Hij is nu aan het uitzoeken hoe hij zijn apps en berichten kan bewaren zodat hij niets of toch zo weinig mogelijk kwijt is. Hij is ook nog bezig met een VB. Dus is dit een erg moeilijk te volgen draadje als je niet mee bent van in het begin.
Voorbeeld Stel dat u als handelaar 8 maanden na aankoop van een product door de consument geconfronteerd wordt met de vraag naar herstel onder garantie: Laat dan de consument het bewijs leveren dat het gebrek al bestond op het ogenblik van de levering/aankoop: → levert de consument dit bewijs niet → geen garantie zonder bewijs! → levert de consument het bewijs wel → herstel/vervanging onder garantie aan gebruik het door de consument geleverde bewijs als basis voor de uitoefening van uw regresrecht ten aanzien van de producent van het product! |