Motorola batery probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal ik eens de 5.2.30-130521 proberen ..laat nog iets weten ..
 
merci en denk je nog eens aan spotnet aub, ik vind het niet terug
ben stillaan zot aan het worden,
zit hier ook alleen, migraine, pijn enz, je kent het wel hé
in windows 8.1 pro werkte het nog, maar sinds die Spik voor de registrering en upgrade werkt de 5 niet meer op de 10 pro
 
heb virtualbox 5.2.30 hier draaiende en ondervond geen probleem met het laden van de iso wat tevens op dezelfde manier gebeurd als in versie 6.0..

**om in versie 5.2.30 de locatie te veranderen waar dat dus de virtuele schijf dient opgeslagen te worden in het geval je dit niet op de C wilt hebben ...
dan dien je in de Oracle VM virtualbox manager op bestand te klikken ..en vervolgens op voorkeuren
je geeft vervolgens aan waar je deze wenst op te slaan en je klikt op ok ..
start daarna de installatie op van de Windows 7 starter .

240363
 
even proberen, ma ik zie bijna niet meer,
ik laat je iets weten en ben nog op zoek tussen onze privé berichten naar het gebruik van Spotnet
zeg ik kan u scripts geven voor Sandbox of voorziet uw processor het gewoon niet, kan zijn dat ik dat al gevraagd heb hoor, sorry dan
mocht je nog eens tijd hebben kan jij het filmpje maken aub
thanks en waarschijnlijk tot morgen, moet op controle bij de CM
 
ik heb je al meerdere keren meegedeeld dat ik de Sandbox in Windows10 versie 1903 niet kan gebruiken omwille dat mijn processor dit niet ondersteund.. ook Hyper V kan ik hier niet gebruiken ...indien jij een nieuwer systeem in gebruik heb dan zou je processor mogelijk wel geschikt zijn en zodoende kun je deze virtualisatie opties van Windows10 1903 wel gebruiken en maakt dit dat VMWare of Virtualbox overbodig word in je systeem ..
*ik kan je dus niet helpen met Sandbox of met Hyper V
 
ja, ik wist niet meer of ik je dat al gevraagd had, zou het principe ongeveer hetzelfde zijn dat ik in sandbox windows 7 starten kan toevoegen
ik zoek nog wat verder naar spotnet
 
Mobiel netwerk zou je moeten uitzetten en evtl uw eigen wifi zender. Dat zijn de geldvreters, scans, internet, apps,updates, anti virus,etc.
 
hobbyman op wat is je zin een antwoord
het antwoord van Hobbyman is uitsluitend voor je Motorola bedoeld ..je openingsbericht in dit topic …
jij mdc bent onderwijl met andere probleempjes hier bezig dat het voor anderen niet meer te volgen is.. en ik ben gewoon meegegaan in de wir war van berichten …
weet dat in dit topic 3 verschillende problemen besproken werden ...
 
weet ik maar was niet meer van deze wereld door de pijn en de pillen, ji weet dit.
Ik zal de vraag van virtual box in een ander topic zetten tenzij jij al geantwoord hebt op de usc en cd/dvd drive
sorry mensen
 
ik diende hier een eerdere back-up terug te plaatsen .. was verast deze morgend te zien dat de C nog maar een 25 gb vrij had ..oorzaak lag in het feit dat ook al geef je aan dat de virtuele schijf aangemaakt of beter gezegd bewaard dient te worden op een andere locatie dan de C deze toch op C komt ..
ik ben hoe dan ook afgestapt van virtualbox en zal deze ook niet meer gaan gebruiken immers heb ik hier VMWare ingebruik .

*wat betreft je vraag wel ben er gisteren avond nog bij bezig geweest en concreet dien jij ook het Oracle_VM_VirtualBox_Extension_Pack 5.2.30 te installeren ..
let op deze dient in de zelfde map te komen te staan op C: program files\ Oracle\ VirtualBox
 
Laatst bewerkt:
Mobiel netwerk zou je moeten uitzetten en evtl uw eigen wifi zender. Dat zijn de geldvreters, scans, internet, apps,updates, anti virus,etc.
Beste Hobbyman, mijn apps worden geupdate als er wifi is, mijn wifi ligt NOOIT af, mobiel netwerk word ook NOOIT afgezet, scans gebeuren door de Smartphone zelf bepaald en zoals ik zag deze avond had mijn play protect deze middag een scan gedaan. Een AV dient indien je dit hebt staan altijd aan te staan. Dus verkoop jij hier met u hele zin nonsens. Een smartphone dient om gebruikt te worden, als ik alles iedere keer zou moeten aan en af leggen zou hij inderdaad wel anderhalve dag kunnen halen, maar dan zie ik het nut niet van een Smartphone in mijn broekzak te hebben niet. Dit ding dient om gebruikt te worden, in MDC zijn geval heeft het weinig nut om alles uit te schakelen, ik vrees dat zijn batterij op is. Dan mag je alles doen wat je wil, het enige dat dan helpt is een nieuwe batterij in die Smartphone. Een nieuwe zou ik in zijn geval nog zeker niet kopen. Dat zou weggesmeten geld zijn. Hij heeft nog garantie, dus binnen brengen die Smartphone en er een nieuwe batterij in laten stoppen. Hij is nu aan het uitzoeken hoe hij zijn apps en berichten kan bewaren zodat hij niets of toch zo weinig mogelijk kwijt is. Hij is ook nog bezig met een VB. Dus is dit een erg moeilijk te volgen draadje als je niet mee bent van in het begin.
 
CVE google play protect is goed maar moet je er dan nog surplus een AV bij opzetten
kan moeilijk typen, je weet wel zie bijna niets (pijn)
 
ik vrees dat zijn batterij op is. Dan mag je alles doen wat je wil, het enige dat dan helpt is een nieuwe batterij in die Smartphone. Een nieuwe zou ik in zijn geval nog zeker niet kopen. Dat zou weggesmeten geld zijn. Hij heeft nog garantie, dus binnen brengen die Smartphone en er een nieuwe batterij in laten stoppen. Hij is nu aan het uitzoeken hoe hij zijn apps en berichten kan bewaren zodat hij niets of toch zo weinig mogelijk kwijt is. Hij is ook nog bezig met een VB. Dus is dit een erg moeilijk te volgen draadje als je niet mee bent van in het begin.

Op een batterij hebt u 6 maanden garantie.

Een wettelijke garantie van 6 maanden of 2 jaar voor de consument?

Wanneer een verkoper geconfronteerd wordt met een defect product (bv. een gsm met defecte batterij) is hij op basis van de garantiewetgeving gehouden dit toestel kosteloos te laten herstellen (of vervangen) wanneer de consument zich in de eerste 6 maanden na de aflevering/aankoop van het toestel bij hem aandient. In dat geval is de verkoper bovendien slechts gehouden tot herstel/vervanging indien hij niet het bewijs kan leveren dat het defect te wijten is aan onoordeelkundig gebruik door de consument (bv. niet volgen van de gebruikershandleiding door de batterij eerst één keer volledig op te laden). In de praktijk is dit bewijs soms moeilijk te leveren en zal de verkoper in die eerste zes maanden in vele gevallen gehouden zijn tot kosteloos herstel. Hij kan de door hem gemaakte kosten echter wel verhalen op de producent via een regresvordering.
Vanaf de 7de maand na de levering aan de consument van het toestel aan de consument liggen de kaarten echter helemaal anders. Indien de consument zich vanaf de 7de maand na levering/aankoop bij de handelaar aandient met een defecte gsm, is de verkoper niet langer zonder meer gehouden tot kosteloos herstel. Het is dan de consument die moet bewijzen dat het defect al bestond op het ogenblik dat hij de gsm in ontvangst nam/na aankoop. In de praktijk is dit niet zo eenvoudig. Temeer omdat de consument het product vaak al gedurende 6 maanden zonder problemen heeft gebruikt. Indien de consument dan ook niet het bewijs kan leveren dat dit gebrek al vanaf de levering bestond, is de verkoper niet langer gehouden om het defecte toestel kosteloos te herstellen of te vervangen. Hij kan in dat gevel wel degelijk herstelkosten aan de klant aanrekenen.
Voorbeeld
Stel dat u als handelaar 8 maanden na aankoop van een product door de consument geconfronteerd wordt met de vraag naar herstel onder garantie:
Laat dan de consument het bewijs leveren dat het gebrek al bestond op het ogenblik van de levering/aankoop:
levert de consument dit bewijs niet → geen garantie zonder bewijs!
levert de consument het bewijs wel → herstel/vervanging onder garantie aan gebruik het door de consument geleverde bewijs als basis voor de uitoefening van uw regresrecht ten aanzien van de producent van het product!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan