Motorola batery probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
in mijn bibliotheek staat hier en daar toch een app die wel is geinstalleerd
maar kan ik niet beter alles laten staan dan kan ik kiezen als ik de ooit geïnstalleerde app er terug op wil?
Dit maak jij zelf uit wat je daar in laat staan.
Zo ziet mijn bib eruit.
240355
 
De play store en google foto' staan waarschijnlijk als standaard op de fabrieks instellingen
Play store staat inderdaad standaard op je toestel. (Indien je geen Chinees model hebt natuurlijk, maar daar ga ik niet van uit.)
Google fotos word niet door alle merken als standaard galerij meegegeven. Huawei en Samsung doen dit bv al zeker niet. Maar of Motorola dit als standaard mee geeft in hun fabrieksintellingen weet ik niet van buiten, maar daar ga ik wel van uit omdat Motorola een zo goed als Stock Android versie gebruikt op hun toestellen wat ik wel kan pruimen.
 
* ik heb dus een back-up op One-drive (Microsoft) en tevens op Google drive ..
hoe kan jij Ed nu ook een back-up verkrijgen op One-drive (Microsoft )
-sluit je smartphone aan aan je pc.. je smartphone vraag je nu wat je wilt doen ...kies hier dan voor bestanden delen
-open de verkenner en open vervolgens de smartphone die er vermeld word ..
-klik verder op interne gedeelde opslag en selecteer vervolgens al deze mappen .. sleep deze naar je One-drive
**heb je ook een sd kaartje dan word ook deze vermeld en kun je hetzelfde doen met de bestanden die hier aanwezig zijn .
240356

*indien er bij u meer mappen zouden staan dan neem je natuurlijk ze allemaal ..
*je heb vervolgens nu de zekerheid dat je steeds alles terug kunt vinden ..
****best is het om deze bestanden in One-drive in een map te plaatsen dat niet door anderen kan benaderd worden.
 
wat in het rood staat heb jij eerder zelf gezegd .. ik had er niet bij stil gestaan dat One-drive van Microsoft is..


je geeft eerst me een tik op de vingers en daarna bega jij zelf de fout om Google drive te vergelijken met One-drive ( Microsoft
*destijds toen ik hier de back-up instelde op mijn smartphone kon ik kiezen waar ik deze wilde opslaan ..
ik had meerdere keuzes..
-intern op een SD kaartje
-op google drive via mijn google account
-op een externe cloud locatie zoals One-drive ( deze laatste koos ik dus)

***denk dat als jij dit ook wilt dat jij dan je back-up opnieuw dient in te stellen !
waardoor je je huidige back-up verliest .


Q kaan je niet goed volgen, een tik op de vingers was maar een vaststelling hoor, missen is menselijk
maar waar heb ik gezegd dat ik kan opslaan op one drive, juist zie het in bericht 21 & 29, je hebt gelijk!!
maar ik denk niet dat ik die keuze kan maken, ik heb alleen op de telefoon mijn gmail adres staan en daaronder backup

dit vind ik nog iet zo direct terug "eerder geïnstalleerde Apps
 
Laatst bewerkt:
heb hier iets stom gedaan, heb in de app what's app in de instellingen / chatgeschiedenis alle chats verwijderen per ongelijk geklikt
nu zijn al mijn contacten van what's app weg, hoe krijg ik die terug in mij onderdeel chats??
 
als je daar eerder géén back-up van had krijg je deze niet meer terug ..weg is weg !

*lees het volgende eens door indien je dus over een eerdere back-up bezit
 
bedoel je de laatste link naar de FAQ van WhatsApp indien zo deze werkt dus wel hier ..
 
hoe kan ik, of kan je een back up maken van je contacten van in je what's app chats? Q
 
ook dat word je duidelijk uitgelegd in de FAQ

tevens een filmpje erbij
 
dat is een back up van je gesprekken maar je chat contacten worden daar niet mee ingenomen zeker
 
ik vind niets over het back-uppen van je Whatsapp contacten ..ik las wel dat je via een sd kaartje je contacten daarop kon zetten om deze daarna over te zetten als jij jesmartphone terug gekregen heb ..

*ben je bereid een 5€ te spenderen voor een tool genaamd Wazzap Migrator
Met de app Wazzap Migrator kan je WhatsApp-gegevens migreren van iOS naar Android.
De app kost 4,99 euro in Google Play.
De app herstelt niet alleen je chatberichten, maar ook alle afbeeldingen en video's die je hebt ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan