mening over windows8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb nu al veel gelezen over windows8 maar nog geen enkel beta geïnstalleerd, ben wel van mening wat ik allemaal gelezen heb dat windows 8 meer een smartfone gedoe ga worden en geen besturing voor computer ( zal wel op je computer werken maar dan zal je touchscreen moeten hebben). Nu broer van mij heeft 2 computers met windows 7 één met touchscreen en één gewone en wat denk je deze met touchscreen gaat hij bijna nooit op. tegen over de gewone windows 7 elke dag. Dus ik denk dat Microsoft weer een mis stap gedaan heeft zoals vista in de tijd. Ze willen altijd maar de mensen aansporen om hun nieuwe product te kopen maar beste lijkt mij om bij Windows Xp en Windows 7 te blijven. Wat is jouw mening over windows 8 ?
 
bedankt qtex inderdaad ga ik mijn tijd er voor nemen hoor.ik hoop alleen dat ik geen problemen krijg voor die drivers maar dat vraag ik dat wel aan jullie als ik ze zelf niet vind
 
je heb nu ook de win7 in gebruik, veronderstel ik ..
globaal genomen zullen dan ook deze drivers geschikt zijn voor de win8 ....en gebruikt kunnen worden ...
todat elke leverancier van de drivers een update uitbrengt voor de win8..het kan een tijdje duren maar komen , doen ze wel !
 
Gezien het feit dat vele softwareboeren al ver voordat de officiele Windows8 uit kwam al software ontwikkeld had om het ontbrekende startmenu aan Windows8 toe te voegen, kunnen we concluderen dat hier een misser van Microsoft zit.
 
Heb je een punt. Of ze spelen gewoon in op datgene waar mensen slecht in zijn, aanpassen ;)
Kijk maar naar het Office 2003 classic menu toen Office 2007 uitkwam. Ondertussen is iedereen al lang gewoon aan de nieuwe structuur en heeft deze tool geen nut meer.
 
Ik gebruik nog steeds liever Office 2003. Ik kan niet wennen aan dat lint. Moet je eens proberen in Office 2007 of 2010 in VBA te komen. Daar ben je een half uur Googelen mee zoet.
 
ervaring met W8

ervaring met W8

Had de preview al op een reserve pc maar die was wat zwak voor de toepassing. Nu heb ik mijn werk pc overgezet op W8.(4 GB Ram en quadcore CPU) Het gebruik van W8 is echt wennen want het is een totaal ander ding dan zijn voorgangers. Ik had 74 applicaties op mijn W7 en die zijn allemaal vlekkeloos overgenomen door W8. Het opstarten is zo snel dat je alleen daarom al zou overstappen.Met mijn W7 besturingssysteem had ik een boot van 4 tot4.3 minuten. Nu kan ik na minder dan 1 minuut al een applicatie opstarten.
Er zijn echter nog haperingen in het gebruik. De rechter muisklik is niet meer van dienst. Je moet dus voor sommige zoekacties via omwegen je doel zoeken. Ik ben er zeker van dat Microsoft nog veel wijzigingen zal doen om vlotter in het systeem en de bestanden te kunnen navigeren. Je moet ook meer "begrippen" gaan onthouden want met "zoeken" kom je snel war je wil zijn, gesteld dat je het juiste zoekbegrip kent. Voor mij nog wat oefenen!
Nu zit ik geplaagd met een Trojan, op W7 met Avast als antivirusprogramma heeft die zich niet gemanifesteerd maar windows defender zit nu onophoudelijk te jammeren dat hij schadelijke software heeft gevonden. Krijgt het beest echter niet weg.
Maar dat wil niet zeggen dat W8 niet deugt.

Jdr
 
Met mijn W7 besturingssysteem had ik een boot van 4 tot4.3 minuten. Nu kan ik na minder dan 1 minuut al een applicatie opstarten.

U vergelijkt hier appels met peren, deze vergelijking houdt dan ook absoluut geen steek.

Voer een nieuwe installatie van Windows 7 uit en kijk dan nog eens naar die boot time: ook zonder dat je gebruik maakt van een SSD zit je bij gebruik van keurige Windows 7 installatie op maximaal zo'n 45 seconden op je bureaublad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan