Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn laptop terug naar Windows8.1 gezet omdat Win10 me niet echt beviel maar nu heb ik problemen met het openen van sommige programma's.
Als ik op de Mail, Agenda of Personen-tegel klik verschijnt er gedurende 1 seconde het blauwe Mailscherm waarna ik terug op het tegelscherm terecht kom.
Alle andere tegels openen de progjes zonder probleem.
Hoe zou ik dat kunnen verhelpen?
 
Lees eens vanaf hier:
VERGEET DE APPS, WERK DIRECT ONLINE…

De via de apps Mail, Personen en Agenda beheerde items van Microsoft-adressen zoals Hotmail, Live en Outlook worden online opgeslagen en kunnen ook via de online interface Sign In worden beheerd. Deze online omgeving maakt ook gebruik van de voor Windows 8.1 karakteristieke tegels (via het pijltje naast het Outlook-logo in de linker bovenhoek) waarmee eenvoudig tussen de verschillende onderdelen kan worden geschakeld. De online interface werkt vele malen prettiger dan de apps.

https://www.schoonepc.nl/windows8/windows-app-store-appplicaties.html
 
Heb via forum Seniorennet een oplossing doorgekregen waar ik jullie toch wil op de hoogte van brengen.
Alle apps die niet meer werkten heb ik via de lijst "Grootte van apps" verwijderd, daarna terug opgestart en de verwijderde apps terug van uit de Windows Store gedownload. Dit blijkt te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan