mening over windows8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb nu al veel gelezen over windows8 maar nog geen enkel beta geïnstalleerd, ben wel van mening wat ik allemaal gelezen heb dat windows 8 meer een smartfone gedoe ga worden en geen besturing voor computer ( zal wel op je computer werken maar dan zal je touchscreen moeten hebben). Nu broer van mij heeft 2 computers met windows 7 één met touchscreen en één gewone en wat denk je deze met touchscreen gaat hij bijna nooit op. tegen over de gewone windows 7 elke dag. Dus ik denk dat Microsoft weer een mis stap gedaan heeft zoals vista in de tijd. Ze willen altijd maar de mensen aansporen om hun nieuwe product te kopen maar beste lijkt mij om bij Windows Xp en Windows 7 te blijven. Wat is jouw mening over windows 8 ?
 
ben juist bij een pc winkel geweest en daar kwam ter sprake van een win8 versie als ik zijn mening mag geloven en hij ziet er oprecht uit dan zie ik volledig af voor win8 hij raad me te stelligste af om deze aan te schaffen.ze verkopen die al maar staat nog niet volledig op punt hij raad me aan om bij win7 te blijven zolang er updates voorzien zijn.daarna raad hij aan om over te gaan naar linux of ubuntu.

Geweldige verkoper. Is die man van plan zen boeken dicht te doen kortelings? Die man weet toch wel dat alle laptops en andere merk PC's allemaal Windows 8 voorzien gaan zijn binnen dit en een paar maanden. Het is niet omdat iets "anders" is, dat het slecht is. Het is niet omdat iemand "er niet mee kan werken", dat het slecht is. En ja, er komen op zeer regelmatige basis updates uit voor Windows 8/Windows 2012. Microsoft bundelt deze in één enkele update. Een soort verdoken incrementeel service pack laten we zeggen. In het begin was deze enkele update een paar MB groot, de laatste keer was deze zelfde update al een paar 100 MB groot... verdacht toch?
Maar soite. Een computerwinkel die niet mee wilt, kan in mijn ogen beter zen boeken dichtdoen. En zeker als je zoiets gaat verkondigen. Erg slim is dat niet!
 
filmpje bekeken zie er goed uit behalve dat bureaublad als je telkens op zo een vakje moet klikken op bv je documenten te kunnen komen vind ik er niet goed aan geef mij maar pictograms op je bureaublad hoor
 
ik heb nu al enkele dagen Windhoos 8, diverse uitvoeringen draaien.
het touchscreen gebeuren, zal het zeker niet worden.
Het os is wel lekker snel. is goed aan tepassen.
Maar, ik heb er wal al mijn bedenkingen over.
Ik zou zeker niet definitief overstappen naar Windhoos8.
Er is wel een voordeel , dat hele touchscreen gebeuren
Dat is dat het wel voor gehandicapten haalbaar is geworden, om zo
te werken, die zijn pictogrammen al gewent.
Ik ga dan ook een laptop zo aanpassen, dat ze daar wel makkelijk
met kunnen gaan werken..
Ik ben namelijk vrijwilliger helpdesk bij Zeeland2.0
Ik ga na mijn cursus lesgeven aan deze doelgroep.
en de volgende stap is per 1 januari 2013 les aan ouderen, in een
verzorgingshuis hier in de buurt...
 
Ik denk dat het in het begin al een beetje wennen en zoeken zal zijn. Ik had ook mijn vragen bij Win7. Toch was ik heel vlug verkocht. Eerst liep het samen met XP. Al vlug merkte ik dat ik XP niet meer opstartte.
Maar ik wacht nog eventjes tot alles vlot werkt. Dan denk ik er aan een aparte schijf te maken om alles nieuw te installeren met Windows8.
Dan kan ik altijd zonder problemen terug waar ik ermee stopte.
 
ik werk al sinds 16 augustus met windows 8 pro RTM (technet) en het bevalt me prima. in het begin is het altijd wennen maar bij na een dag of 2-4 ken je toch al de belangrijkste functies.
tevens vind ik dat de updates die op 26 oktober uitgegeven werden windows 8 een stuk onstabieler heeft gemaakt en mensen die beginnen met windows 8 vanaf die datum dat als groot voorbeeld krijgen. ik hoop dat microsoft dit snel oplost.

heb inmiddels op de releasedatum op mijn school een presentatie gegeven over windows 8 en haar vele nieuwe functies, dit heeft de eerder "verkregen" mening van vele verandert. ik vind dat men veel te veel op reacties van de "narrowminded" letten en daardoor windows 8 gaan haten. dit vind ik totaal onterecht.
en de informatie die websites, instanties geven over windows 8 is veel te weinig, ik mis nogal wat uitleg over belangrijke punten en dat zijn dan ook juist te punten waar ik windows 8 juist zo fantastisch om vind.

mensen die ook windows 8 hebben verkregen vóór 26 oktober via technet of msnd zullen ook hebben gemerkt dat die updates windows 8 weer een stuk onstabieler maken.
 
dat kan inderdaad zo zijn echter start 8 heb je al voor 5 dollar ..

maar ik heb het vermoeden dat jij je een klein beetje vergist in windows 8 start menu omdat er duidelijk bij staat " try it "
veronderstel ik dat je dit gedurendende een bepaalde tijd gratis mag gebruiken , maar dat ze dan zullen af komen om het aan te kopen indien je deze wenst verder te gebruiken !
 
Tot op heden heb ik zo'n melding niet ontvangen, mocht die er in de toekomst toch komen zal ik dat hier zeker melden.

Ter illustratie hieronder een screentje van het "toegevoegde" startmenu.

startmenu.W8.JPG
 
@ bluemotion , ik hoop voor u dat je gelijk heb ... want het zou een beetje achterbaks zijn mochten ze u achteraf lastig vallen om deze aan te kopen ...gezien er nergens op de site zelf van hen iets vermeld staat , om deze aan te kopen !

@ zorro ...proficiat met je aankoop ....niet dat je er spijt van krijgt ...neem de tijd om deze aan te leren .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan