Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen.

Allereerst aan iedereen van het Team .

Een Gelukkig en Hoopvol 2014.

Nu mijn Vraag:

Ik heb mij een Laptop medion aangeschaft met window 8.1 op,maar ik vind dat een moeilijk Programma.

Zou ik er Window 7 kunnen opzetten,en zo ja hoe moet ik daaraan beginnen.

Groetjes Sloeberkejos
 
Tegenwoordig kan de consument het toestel openen zonder zen garantie te verliezen. Bijvoorbeeld om het geheugen te upgraden. Dus een HDD vervangen moet normaal ook geen probleem zijn.
Bij het plaatsen van een nieuwe HDD kan je wel een nieuw OS installeren. Secure boot kan je altijd uitzetten bij standaard toestellen.
 
Medion stelt enkel alle drivers beschikbaar voor Windows 8.1, helaas niet voor Windows 7. Er zijn twee versies van de P2211T op de markt, je kan ze herkennen aan het MSN-nummer / MD-nummer: versie 1, versie 2. Of dit ganse project gaat lukken blijft dan ook de vraag.

Er werd door qtex voorgesteld om Classic Shell te installeren om met Windows 8 te werken met een minimaal verschil tegenover Windows 7, heb je deze (minst omslachtige) piste al gevolgd?
 
Hallo
ik ben met de laptop naar de winkel geweest,en daar heeft men gezegd dat ze er niet aan beginnen,daar ze niet weten of het gaat lukken.
Men heeft wel naar drivers gezocht van medion ,maar die geeft er maar 1 vrij.
Dus nu leg ik mij er dan maar bij neer,en ga hem op internet zetten om te verkopen.
Bedankt allemaal die zich met mijn vraag bezig gehouden hebben
Groetjes Sloeberkejos

Er mag slotje op
 
maak hier dan eens in de verkoop sectie een melding en geef de specificaties van deze Medion op als ook de vraagprijs ..
dit topic zet ik hierbij op slot ...
opmerking :
* ik vrees er voor dat indien je een andere laptop koopt ,dat deze waarschijnlijk dus ook met de Windows8.1 uitgerust is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan